Rayman Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Nytt turbokit for alle E36 6syl. Kittet inneholder: -Turbo T34 xspower, med westagate, -stor intercooler 3" -trykkrør 3" polerte med 12stk silikonskøyter og 12stk klemmer -grenrør rustfritt og polert med pakkninger til eksos og turbo -3" v-bånd -oljekit alt av slanger, klemmer, fester til turbo, wastergate og dumpventil -dumpventil -turbotimer 10.000,- dette må hentes pga. gidder ikke å sende alt dette her. Og ja dette er samme kittet som A-dekk leverer, men her får du med alt dette i tillegg: Trykkrør som koster 2500,- v-båndsklemme som koster 450,- tubo timer som koster 500,-
Rayman Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 ser ikke noe point i det kan selge uten intercooler, 7000,-
BMW525ia Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Det er ikke med de nødvendige slanger/rør ?? Er det det eneste man trenger ?? Nytt turbokit for alle E36 6syl. perfekt for 325Kittet inneholder: turbo T3/T4 holder for opp til 450hk 1.5bar 3" v-bånd stor intercooler grenrør oljekit dumpventil turbotimer pris 9000 Tlf: 482 40 610
Sigbjørn Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Passer vel ikke på 318i? Hvorfor selge? Hvis du skal bruke det på 318 så må du ihvertfall ha et annet grenrør som passer på 4 syl.
marararius Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Passer det rett på M50B20 motoren? Trenger jeg noe ekstra ved siden av? Hvor mange hk kunne jeg regnet med å fått med dette settet?
Rayman Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 Det er ikke med de nødvendige slanger/rør ??Er det det eneste man trenger ?? Det er ikke med noe annet enn det som er listet opp, men eg har eit 3" rørkit som passer til intercooleren som du kan få med imot tillegg i pris. Kittet inneholder: 6.stk alu rør 12.stk blå skøyter 12.stk klemmer det som du trenger utenom kittet er og oppgradere bensintilførsel. Det letteste og som fungerer greit er å få tak i m3 dyser, større LMM (3.5l ) ev. bensinpumpe og en chiptuner som programerer en chip til det ladetrykk du vil ha. Orginal motor holder vel for 0.5bar, hvist du vil ta ut noe mer en dette bør du skifte toppakkning og ARP bolter til toppen. Med dette klarer orginal motor greit 400hk.
Rayman Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 Passer vel ikke på 318i? Hvorfor selge? Hvis du skal bruke det på 318 så må du ihvertfall ha et annet grenrør som passer på 4 syl. Er som Sigbjørn sier du trenger annet grenrør. Selger dette kittet pga. eg skal gå for litt mere hk nermere 600
Rayman Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 Passer det rett på M50B20 motoren? Trenger jeg noe ekstra ved siden av? Hvor mange hk kunne jeg regnet med å fått med dette settet? Passer rett på 2 literen ja, samme grenrøret. Du må gjøre de samme forandringene som eg skrev tidligere til BMW525ia. Med uten de "store" forandringene og 0.5bar får du rundt 200hk men du kan klare og komme oppimot 270-280hk, med å skifte toppakningen og ARP bolter og øke boosten Men jeg personlig ville ikke lagt ut så mye på 2 literen
Rayman Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 Er dette brukt? må være litt frekk her og si hvist du tar deg tid til å lese første ordet i innlegget finner du nok ut av det
Ballder Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Er dette brukt? må være litt frekk her og si hvist du tar deg tid til å lese første ordet i innlegget finner du nok ut av det Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå