drunken' Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Hva slags pærer sitter det i tåkelysa på en 318is E36 97mod? Sitter H7 i nær og fjern..
Glenno Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Låner tråden litt her da trådteksten vil blitt den samme. Kjøpte meg kjørelys sett (grøftelys) på gs i sommer. De syntes jeg lyser veldig dårlig i mørket. Hva er kriteriene for at jeg kan øke lysstyrken? Watt/volt/H? etc..??
Bjørn 320 Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Låner tråden litt her da trådteksten vil blitt den samme. Kjøpte meg kjørelys sett (grøftelys) på gs i sommer. De syntes jeg lyser veldig dårlig i mørket. Hva er kriteriene for at jeg kan øke lysstyrken? Watt/volt/H? etc..?? Må i tilfelle få tak i pærer med meir effekt (W)... Men er ikkje meining at grøftelys skal lyse langt fram...max. 10-20 meter...
Glenno Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Men spredningen er det selve lampene(reflektorene) som avgjør kansje? Okej så ingen fare om jeg øker w så lenge andre spes stemmer altså.
drunken' Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2007 H1 pærer er det i tåkelysene Fine greier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå