Rabies Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Holdt på å smelle compacten i går. jeg må opp en ganske bratt og uoversiktlig bakke for å komme til jobben. på toppen er det noen arbeidere som graver og styrer og de har satt opp et sånn alugjerde. (typisk byggeplass gjerde) i går kveld var dette selvfølgelig flytta så langt ut i veien at når jeg kom til toppen og skulle legge hekken litt ut i svingen (noe jeg pleier å gjøre fordi det er grus der) så havnet jeg på innsiden av gjerdet, fikk vrengt tilbake og deretter hugd inn bremsepedalen, for å stoppe ikke mindre enn 2m fra gravemaskinen til de jævlene. koselig start på 10 timers nattskift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Selvfølgelig ikke noe gøy dette, men er det veldig lurt å legge bilen bredt et sted du vet det blir bedrevet arbeid? Men uansett, bra hverken bil eller person ble skadet, annet en psykisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Det hadde vel neppe skjedd om du hadde kjørt ordntlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 det er aldri folk der når jeg kommer og gjerdet har pleid å stå plassert på en annen måte. det var fler på jobben som holdt på å treffe det i går. når man kjører en 316 blir det gjerne sånn at man legger bilen ut der man har mulighet. (grus, sand, o.l) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Det hadde vel neppe skjedd om du hadde kjørt ordntlig STANDAR at noen kommer med en sånn dum komentar. Det er da lov å more seg innimellom? Bare fordi du ikke tør å kjøre litt hardt, så skal ingen få lov til å ha det morro? Bra du bruker bilen mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 hehe. ja det er siste moro på kvelden før jeg må sette meg i en peugeot partner med 4 hester og et esel og kjøre rundt i 10 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Det hadde vel neppe skjedd om du hadde kjørt ordntlig STANDAR at noen kommer med en sånn dum komentar. Det er da lov å more seg innimellom? Bare fordi du ikke tør å kjøre litt hardt, så skal ingen få lov til å ha det morro? Bra du bruker bilen mener jeg! Berre å more seg da,men ikkje syt når bilen står planta i nåke hardt som ikkje ville flytte seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Er nok enig med Toro her, Er nok bedre å sladde og leke seg på et stort område Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 hehe den tråden her kommer til å ta av til slutt.. skal bli gøy og se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Det hadde vel neppe skjedd om du hadde kjørt ordntlig STANDAR at noen kommer med en sånn dum komentar. Det er da lov å more seg innimellom? Bare fordi du ikke tør å kjøre litt hardt, så skal ingen få lov til å ha det morro? Bra du bruker bilen mener jeg! Hva f... kan han forvente når han legger ut en sånn dum ting på ett åpent forum?? Har ikke noe imot andre som er harde på gassen, det kan jeg sikkert være sjøl og. Men det er som regel da det går gæernt, og da må en også kunne ta konsekvensene av det..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Jepp man lærer så lenge man lever:) Og noen lærer aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Trenger deler, så STÅ PÅ!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Var det satt ut skilt om veiarbeid da? hvis ikke så er det jo arbeiderne som har gjort en for lusen jobb, og hadde fortjent å fått seg en smell selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Toro han er gammel han vettu..! Kjørt hardt, kjør usikkert, kjør på andres liv? Lite tips er at det kan være greit å sjekke hva som er foran deg hvis du absolutt skal ligge på tverra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Selvfølgelig er det lov å leke seg litt, men bør helst være på steder man har god oversikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå