Gå til innhold

nestensmell i går...

Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

Holdt på å smelle compacten i går. jeg må opp en ganske bratt og uoversiktlig bakke for å komme til jobben. på toppen er det noen arbeidere som graver og styrer og de har satt opp et sånn alugjerde. (typisk byggeplass gjerde) i går kveld var dette selvfølgelig flytta så langt ut i veien at når jeg kom til toppen og skulle legge hekken litt ut i svingen (noe jeg pleier å gjøre fordi det er grus der) så havnet jeg på innsiden av gjerdet, fikk vrengt tilbake og deretter hugd inn bremsepedalen, for å stoppe ikke mindre enn 2m fra gravemaskinen til de jævlene. koselig start på 10 timers nattskift :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

det er aldri folk der når jeg kommer og gjerdet har pleid å stå plassert på en annen måte. det var fler på jobben som holdt på å treffe det i går. når man kjører en 316 blir det gjerne sånn at man legger bilen ut der man har mulighet. (grus, sand, o.l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vel neppe skjedd om du hadde kjørt ordntlig :wink:

STANDAR at noen kommer med en sånn dum komentar. Det er da lov å more seg innimellom? Bare fordi du ikke tør å kjøre litt hardt, så skal ingen få lov til å ha det morro?

Bra du bruker bilen mener jeg! :)

Berre å more seg da,men ikkje syt når bilen står planta i nåke hardt som ikkje ville flytte seg :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vel neppe skjedd om du hadde kjørt ordntlig :wink:

STANDAR at noen kommer med en sånn dum komentar. Det er da lov å more seg innimellom? Bare fordi du ikke tør å kjøre litt hardt, så skal ingen få lov til å ha det morro?

Bra du bruker bilen mener jeg! :)

Hva f... kan han forvente når han legger ut en sånn dum ting på ett åpent forum??

Har ikke noe imot andre som er harde på gassen, det kan jeg sikkert være sjøl og. Men det er som regel da det går gæernt, og da må en også kunne ta konsekvensene av det..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...