E36Cab1 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Var på bilmesse idag,legger ut noen bilder derfra. Var mitt første møte med nye M3'n,vart helt frelst..... Desverre er 1.6mill ikkje å finne på konto Div bilder av Mercedes Benz SLR Favorittbilen min på hele messa .....'i like big butts and i cannot lie......' Satt som støpt i de setene i den nye M3'n Audi A5 Mercedes Benz CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hvor var denne bilmessen? Heftig bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Ja det er lett å bli glad i en sånn bil som den nye M3 med v8 er Sikker på at jeg hadde hatt det kos bak ratte å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Den M3'en er og blir en nydelig bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hvor var denne bilmessen? Heftig bilder Styggaste "byen" i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Den var i Førde i Sunnfjord,Sogn&Fjordane. Veldig mykje snacks å sjå på og prøvesitte,ransaka hjernen etter muligheter å realisere et kjøp men fant ingen realistiske løsninger...hehe... Følelsen av å sitte i M3'n,SLR'n,CL'n og div andre biler var helt heeeerlich! Skulle solgt huset kansje..... Overraska over bag.romsplassen i M3'n,var ganske romslig faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hvor var denne bilmessen? Heftig bilder Styggaste "byen" i norge hva da? Drammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hvor var denne bilmessen? Heftig bilder Styggaste "byen" i norge hva da? Drammen? Hmm, merklig innlegg. Forøvrig bor jeg ikke i drm klebefix om det var det du mente men Hvilken by referer du til, om det har mening med tråden her? Noe for mye av noe eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Den var i Førde i Sunnfjord,Sogn&Fjordane.Veldig mykje snacks å sjå på og prøvesitte,ransaka hjernen etter muligheter å realisere et kjøp men fant ingen realistiske løsninger...hehe... Følelsen av å sitte i M3'n,SLR'n,CL'n og div andre biler var helt heeeerlich! Skulle solgt huset kansje..... Overraska over bag.romsplassen i M3'n,var ganske romslig faktisk. Det tror jeg på He he ja enn blir kansje litt med revet. Men best å få hode litt på jorden igjen. Derfor dette kan kalles drømme biler vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Satt forresten 2 karer ved inngangen fra BMWCCN og solgte div skjorter osv,trur det må ha vært første gang eg har sett de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hvor var denne bilmessen? Heftig bilder Styggaste "byen" i norge hva da? Drammen? Hmm, merklig innlegg. Forøvrig bor jeg ikke i drm klebefix om det var det du mente men Hvilken by referer du til, om det har mening med tråden her? Noe for mye av noe eller? Tror ikke han refererte til drammen! Jeg deriimot referte til drammen, som en spøk, iom det er i mine øyne den styggeste byen i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 referete til førde som er kåra til den styggaste plassen i norge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Yep,bodde der noken år,not very nais...men duger jo til shopping osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Bra bilmesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Her er fleire bilder fra messa,dette er fra berging av velta vogntog(type gammel ) Effektiv frigjering av fastklemt person. Først bruk av vins i front av bil for a dra den ut i lengda,deretter klippe av taket med saks og så dra kupeen meir åpen ved å vinsje i A-stolpene! Løfta vogntoget kun ved hjelp av løfteputer. Ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå