BMW_Larsen Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default setter prisen ned til 14k hær på bimmers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 glømte du en 0 ? hehe.. neida.. må vell litt høyere vell? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Følger det med alu felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 ja, har et sett med 5eika 15" så det er ikke rare greiene..og dekkene er dålig.. lurer på og bare sette den i stand og bruke den i vinter om ingen villha den i nermeste framtid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 bumpibump byggmaker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 hmm..bytte bensinpumpe. betale årsavgift og få den godkjent?ellers er den hel og pen?så du var ute etter w123..har en s123 300d stasjonsvogn ganske pen med 17toms amg felger og nesten nye dekk..men trenger årsavgift og etterkontroll på eu..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 har du noen bilder og sende til P90503360@hotmail.com ? årsavgift for i år bet. er jo litt pjusk med den da.. men bytter du pumpe er den kjørbar vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 pjusk er alltid artig..skal se om jeg får sendt bilder av bilen, men er før jeg pussa og fiksa litt på den..nye dempere foran, nye bremseklosser/skiver/calippere bak. 2sett vinterhjul og ett på alu 15toms og 17toms sommer på alu. soltak, manuell,7seter godkjent (sort skai/skinn)seter i bagasjerom bak. takrails med stativ(?) ny frontrute, nye lykter foran. pen i krommen foran og bak og defa motorvarmer..starter og går fint uten bruk av olje/vann! er 1984 model...hmm...om det er interessant kan jeg alltids betale årsavgiften på merca før eventuelt bytte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 hei, hvor står bilen? molde? noen feil utenom bensinpumpe, lykt så er nevnverdig? vet du om pumpe fra 325 passer? kunne du sendt noen få bilder av interiør, motorrom og bagasjerom? xzero@start.no heftelser? noen dok på km? ser det står et sån "anti theft" merke i ruten, er det alarm på den? når skal den til eu neste gang? lurer på å presse på brodern en nyere bil en golf2, liker ikke at han kjører rundt i den. bor i delevis i ålesund, så er kort vei å ta en titt event om brodern er intressert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 pjusk er alltid artig..skal se om jeg får sendt bilder av bilen, men er før jeg pussa og fiksa litt på den..nye dempere foran, nye bremseklosser/skiver/calippere bak. 2sett vinterhjul og ett på alu 15toms og 17toms sommer på alu. soltak, manuell,7seter godkjent (sort skai/skinn)seter i bagasjerom bak. takrails med stativ(?) ny frontrute, nye lykter foran. pen i krommen foran og bak og defa motorvarmer..starter og går fint uten bruk av olje/vann! er 1984 model...hmm...om det er interessant kan jeg alltids betale årsavgiften på merca før eventuelt bytte:) hehe.. ja, om du liker det så.. men jeg har ingen mulighet til å møte deg med bil siden jeg ikke har førerkort.. så det er jo et stykke fra oslo til molde.. ca 50 mil.. bruker rundt 7timer med vogntog.. send noen bilder så kan vi ta d dærifra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 hei, hvor står bilen? molde?noen feil utenom bensinpumpe, lykt så er nevnverdig? vet du om pumpe fra 325 passer? kunne du sendt noen få bilder av interiør, motorrom og bagasjerom? xzero@start.no heftelser? noen dok på km? ser det står et sån "anti theft" merke i ruten, er det alarm på den? når skal den til eu neste gang? lurer på å presse på brodern en nyere bil en golf2, liker ikke at han kjører rundt i den. bor i delevis i ålesund, så er kort vei å ta en titt event om brodern er intressert:) har desverre ikke flere bilder av bilen.. den har en liten trøkk på framskjermen men ikke noe som har betydning for kontroll.. som du sier er det ikke lange turen for en kikk så det er bare og gi beskjed om du vill kikke på den.. har ingen dok på km.. kjøpte den i dødsbo da eier kjørte seg i døden på sykkel.. var eldre eier på den.. trur pumpen passer ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 mye pes å bytte pumpe?kan vel ta med pumpe og bytte..kjøre oppover og kjøre ned igjen..hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 ja d skal gå godt.. du skal no få komme inn på verkstedet å gjøre d da.. åssen er d med vinterdekk på denne? kunne gjærne tenkt meg en mangel lapp på denne så jeg viste om d var mye å gjøre.. er en som lurer på å kjøpe den uten bytte så jeg venter på svar fra han først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 har du noen bilder og sende til P90503360@hotmail.com ?årsavgift for i år bet. er jo litt pjusk med den da.. men bytter du pumpe er den kjørbar vertfall.. sendt deg mail iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg