Nordmannen Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 hei.. er det noen som har bilde av ein bmw som er ombyggd? fra ein vanli e30 til e30 m3?? glassfiberkitt??? ser di selger glassfiber kitt fra koed?? noen som har bilde av enn slik bil???
qwest7 Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Jeg selger det store kittet! Og bilder ligger på siden prosjekter: BMW M-3 bane, bakke, sprint
zephyr23 Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Skulle jeg bygge om e30 til M3 ville jeg ha brukt stålskjermene, koster litt mer, men slipper tilpassing av glassfiber, noe som kan være ett helsike noen ganger, og man må jo også selvfølgelig bygge om eksisterende hjulbuer bak enten man bruker glassfiber eller stål, men tror det blir best med stål. men skal du lage takforlengeren og bagasjelokket og eller?
Nordmannen Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 jah... er c stolpene jeg lurer på.... er joh stor forsjell på e30 og e30 m3
Nordmannen Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 er inntresert i noen til og få til c stolpene med??? noen somhar noe trix?
kimeide Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 de glassfiber skjemene jeg har bredder du bare selve siden med, ikke opp til c stolpe... slik at du beholder vanlig luke og vanlig c stolpe...
Rogern Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=56627&highlight= jeg synes hvis du først skal bredde med m3 skjermer,hvorfor ikke ta d helt ut? synes d ser litt teit ut med e30 med full m3 styling uten c-stolpen... har du den ser den jo ekte ut. fullfør prosjektet med felger med lokk over boltene er d meget vanskelig å se forskjell...
kimeide Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 da må man bruke stål... ellers ekke det vits...
Nordmannen Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 hehe.. denn c stolpen må jeg få tag i.... jeg har fått heim m3 front og fanger bak... sidesjørt. m3 breddesjermer, bagasjelåg og evo vinga me flipp... så det jeg mangler er denn c stolpen.. noen som kan jhelpe meg?? det hadde vert heeeelt kanooon :P:P:P har og bestillt noen heeeftige felger.. kosta meg 28.000 uten dekk:P pluss 325 motoren er til turbo bygging
kimeide Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 slik jeg forstår så klipper folk hele taket av bilen og bytter det, det er gjort på en kompis av meg sin bil iallefall...
kimeide Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 jepp... men glassfiber er boss til sånt som dette, siden det kommer garantert til å sprikke opp igjen.... som det står skrevet, du får kjøpt i stål....
Nordmannen Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 men kor kan eg få tag i i glassfiber ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå