kimeide Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 finnes det mangen typer avtagbarehengerfester til e34..? får faen ikke mitt av... blir så forbanna...
525ia*touring Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Vet ikke hvor mange typer som finnes jeg, men på men er det bare og brette ned plast holderen og trekke ut pluggen på høre side og dra+vri det ut
kimeide Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 får det faen ikke til... vanlig at de er ruste fast eller. takk for tips...
BoSJo Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Kan du ikke ta bilde av dit hengerfeste? På mit originale er det en nøkkel som settes inn i vridbar håndtak som utløser mekanismen.
kimeide Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 det kan jeg prøve å gjøre.. men må da sende deg bilde på mms... siden jeg ikke har nok kunnskaper til å klare å legge bilder inn her
kimeide Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 eriklepe: vist du har en bakfanger som er hel kan vi bytte men bilen min går på lakk i morgen så må vite det innen da...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 har ikke prøvd selv på min, men forrige eier mente at det sikkert var rustet fast. får prøve å røske og slite litt når jeg kommer hjem.. nøkkel som settes inn? isåfall har ikke jeg snøring på hvor min er.
kimeide Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2007 tror ikke jeg heller har noe nøkkel... har en låsepinne på venstre side og et håndtak som jeg skal gjøre noe med..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå