Gå til innhold

Leven ifra bakstilling,aksling!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved gasspådrag hører mann ingenting... Menn når jeg slipper gassen hører du en klunkelyd gang gang og den, går fortere desto mer fart bilen har.... Lurer på hva dette er kann ikke vere hardy koblinga for d slår ikke i akseln når jeg gjir på 2,5liters motor og automatgir.

Skrevet

ja det samme hører jg oxo når jg slipper gass og gasser igjen. hører sånn klunk. kan det være drivaksler eller at klokka begynner å ta kvelden da? dette gjelder da en 318 e46 2001 modell.

Skrevet

en kamerat av meg hadde oxo en sånn lyd. den ble tydligere ved svak gasspådrag. sånn at clutchen sluret liksom. men det var ikke noe fare. det var en del i kassa som var slitt. kan sjekke med ahn og gi deg tilbake mld på det litt nærmere. han har 2.2 l med automatkasse.

Skrevet
ja det samme hører jg oxo når jg slipper gass og gasser igjen. hører sånn klunk. kan det være drivaksler eller at klokka begynner å ta kvelden da? dette gjelder da en 318 e46 2001 modell.

E46! har problem at festene til bakstillinga revner fra gulvet! er en mulighet!

vis ikke kan du nok bare stramme den store bolten til klokka! løsner den vil den ligge å dunke!

Skrevet
På E46 kan du sjekke de fremre traversforingene.

tenker du da på de framme eller de framre på travers bak? har egentlig merket at bilen rister mer enn det som er normalt på rattet over ujevn vei. skal få sjekket de fleste foringene og bytte til powerflex tenker jeg. er det noen som vet om noen steder der dem selger komplette kit til e46 til en ok sum?

Skrevet

dunke lyden er veldig veldig svak når jeg har gassen inne eller gjir på... Menn når jeg slipper gassen dunker denn høyt klunk, klunk =P og d forverret seg mye på en dag bare...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...