E36Erlend Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hvilke baklykter er penest på rød 4 dørs E30 facelift? Nå har jeg crystal clear å rød, noe som jeg ikke synes er pent i det hele tatt, dessuten er passformen dårlig og tetter ikke helt mot pakningen så det lekker vann inn i bagasjerommet. Noen som har noen meninger? Evnt. bilder og hvor de selger lyktene. Kom med meningene deres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 disse røde baklyktene er clean å pene finner dem hos schmiedmann.com koed.dk gsbilder.no og streetdesign.no sikkert flere plasser også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Rødsota evnt sortsota, kommer an på bilens farge og men. Her er et bilde av min med rødsota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 passer fint på blått også.. eller svart bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Originale Original politi Ett lett lag med sot blir dog også pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå