knut_olestad Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Fant denne på autodb, så ikke verst ut. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 647146#top Så er det noen her inne som kjenner til bilen? Hadde vært greit med litt info da jeg bor 50 mil unna og det blir litt langt for å kikke på en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 var i hvertfall billig siden det kun er 8 stk av disse bilene i landet=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Godt gjort å vite at det kun er 8 stykk av en så gammel bil i landet.. Hvis det var 8 når den var ny, så er det sikkert ikke 8 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Vitner om en som har peiling i grunn, men E28 av 89 modell må jo være sjeldne saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Vitner om en som har peiling i grunn, men E28 av 89 modell må jo være sjeldne saker Ja du sier noe der.. Siste modellen kom i 88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Det er nok en "vinterstøing" 87 eller 88 modell som ikke har funnet sin kjøper før i 89. Men imponerende at han vet at det kun er 8 i landet, det må jeg si. Ellers vet jeg alt for lite generelt om E28 til å uttale meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Sikkert grei vinterbil hvis du kan fikse den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå