Gjest Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 motor: M70-B50 trimmet til 340hk. Chip + + Sperre for V-max 250km.t fjærnet, gjør 278km.t teknisk meget ok.. aks test før chipsett montert: du trenger realplayer for å se og høre kan lastes ned her: www.realplayer.com Diamantsvart met. Skinnseter el justerbare uten minne. Klimaautomatikk Soltak Shadow front (sorte lykter). maaaasse gromt utstyr her vettu.. demontert interiør og gjot klar for lakkering. vurderer salg grunnet planer om M3 .. dette er sjeldent, denne har Norske skilter også er bare å regge opp og kjøre. men trenger en del arbeide før spør du meg hehe gi bud på PM, jeg svarer absolutt ingen her pga at jeg føler det er altfor mange useriøse folk her som skriver mye piiss og styr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 ikke for å ødelegge salgstråden men for å gi alle ett tips; istedenfor å laste ned realplayer last ned Real Alternative isteden så slipper man alt det ekstra unødvendige som realplayer legger inn som bare ligger der og suger av systemressursene på pc'en http://free-codecs.com/download/Real_Alternative.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Bilder og mer info skader heller ikke. Hvor langt har den gått for eksempel? Sist eu-godkjent? En god annonse selger vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Legg inn bilder, eller link til salgsanonnse =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Bilder og mer info skader heller ikke.Hvor langt har den gått for eksempel? Sist eu-godkjent? En god annonse selger vet du som vanlig så opplyser jeg minst mulig her, av hensyn til fremtidig kjøper av bilen... er du virkelig interessert så gjør du det som må til får å finne ut av ting, er du bare en fjortis med for mye fritid så ikke mas prisen jeg tar er uansett latterlig lav .... hehe et bilkupp (uansett, hvis jeg vil selge så blir den solgt, ikke bekjymre deg for det ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Send meg Pm med info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 hvis jeg skulle solgt denne, hvor mye vil du gi for den da? alt interiør er vasket og renset. lakken er tålelig grei, men hele fronten bør lakkeres pga noen små bulker her og der. motoren har fått en real service, og er Chipet til 338 hk / 530 nm .. mue nytt, har skiftet ut diverse interiørdeler som konsolldeksel, askebeger + + + ser de ligger på rundt 250 000,- har jævlig lyst på en M3 så derfor er et salg under vurdering til enhver tid (selv om jeg kommer til å fortsette på denne til jeg blir fornøyd).. bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Hvilken M3 leter du etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg