tonyku Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Fant ikke noen andre plasser å felle inn denna tråden menne! Noen som har erfaring i å handle fra Ebay? Fant så mye nyttige ting til bilen at jeg nesten vurderer å gjøre ett kupp. Men hva bør jeg passe på osv? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Sjekke at brukerene du skal handle har god feedback! det er det viktigste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 kan være greit å opprette konto husjetcarrier, da fårdu veldigbilligfraktogså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Kk hva mener du med husjetcarrier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 kanskje han mente hos jet carrier, jeg har mange positive og 1 negativ.. det var når jeg ble svindlet, men det var min egen feil. Ikke betal med andre metoder enn paypal. (jeg betalte med western union i svindelen..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Har handlet i bøtter og spann fra Ebay.de og Ebay.com. Husk at det lett kommer mva på prisen inn i Norge. Anbefaler kun å kjøpe fra de som har PayPal betaling. Er bedre i tilfelle selger finner på noe tull. Og sjekk at selger har gode tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 hos jetcarrier mente jeg ja.... er mangen som bare sender innenlands i usa så vistdu har konto hos jetcarrier kan du handle hos de i tellegg... spacen min er littb fucked... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå