Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

selges mot bud i denne tråden, har ikke noen bestemt minste pris på det.

"lock alike" skinn, air bag unit følger ikke med.

rattet er ubrukt, kun montert og demontert en gang av tidligere eier, jeg kjøpte det fordi det var med multifunksjon, som jeg monterte i min bil:

CIMG0187Medium.jpg

CIMG0186Medium.jpg

CIMG0185Medium.jpg

CIMG0184Medium.jpg

Skrevet

Denne air bagen går ikke overrens med det rattet du har.. Du har en firkantet airbag.. Mens dette rattet har rund airbag..

Har lest det flere steder..

Skrevet
Denne air bagen går ikke overrens med det rattet du har.. Du har en firkantet airbag.. Mens dette rattet har rund airbag..

Har lest det flere steder..

stemmer, som sagt i topic fra SEPTEMBER 2001 passer dette rattet fint, tidligere modeller muligens ikke... men i følge denne linken kan alle som har rund air bag bruke dette rattet så lenge de bruker den air bagen som følgte med bilen og ER rund..:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=35

det kom et nytt air bag system i 2002 modellen med airbaggen i "dual stage", som styrer hard heten på utslaget, alt etter hvor hardt du krasjet, slik jeg har fått det fortalt...

rattet er trekt i lock alike skinn, altså ikke ekte skinn...

så budet pr i dag er da 800 kroner? vist du fortsatt ikke vil ha det da t0rerik?

Skrevet

kommer tilbake med diameter;) men det er jo et helt standard sports ratt til e-46, så om du ser på gsbildeler eller koed.dk, så finner du det helt sikkert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...