Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262


///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm..

Syns ikke det er så forferdelig farlig jeg.. Har faktiskt aldri sett på det som noen big deal..

Har m3 front.. m3 lister.. M3 speil.. Har m3 girkule.. M3 instrument.. og jeg skal ha M3 interiør.. Og ja.. Har m3 innstegslister...

Ser ikke på det som noe big deal.. Men så hadde det vært ett fett for meg om jeg kjøpte meg M-lister heller, men disse listene var montert når jeg kjøpte bilen... M-line er jo lagd for M3'er så samme det..

Når det kommer til ///M på baklokket.. så er jeg skeptisk.. For det her er bilens "identitet"... Denne plassen brukes for å identifisere bilen...

Syns ikke det er så spes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m3 listene ja, hmmm... var litt skeptisk selv, men fant ikke de med KUN ///m på, de clubsport greiene likte jeg ikke... vet, er ikke så veldig fan av å "reklamere" for noe den ikke er, men kan jo bare ta på en svart teip :-P

men noe m på bak lokke skal jeg aldri ha ;-) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på Koed? Tror de skal ha. Schmiedmann har, men i carbon. Selv hadde jeg motsatt problem. Fant ingen med M3 på. Eneste jeg vet om er Koed, så blir vel til det. Billig er de uansett ikke. 1500 kr for to plastlister er helt borti natta :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...