bmwcoupe Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Heisann. Noen her som har noen ideer om hvordan jeg kan bygge ett anlegg i min E36 coupe! Trenger noen ideer og tips Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal bygge!! Kom gjerne med bilder.. PS: samme om det er 1 basser eller 2 for har ikke kjøpt noe ennå men lurer på hvordan jeg skal få noe inn der... Takker for svar
hardrockillious Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 E36 har et lukket bagasjerom i forhold til kupeen. Da ville jeg ha portet en sub opp i hattehylla slik at du får trykket fra suben ordentlig. Dette funker veldig bra. http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Band ... losure.gif På linken ser du hvordan kassen må bygges. Du bygger "en kasse" der sub'en står lukket, så bygger du en kasse over den lukkede kassen der du porter 1stk hull opp i hattehylla (eller bak armlenet i baksetet) Da får du fra trykk. Jeg vil anbefale 1stk 12" sub-element (Anbefaler DynaBel sine element) og en monoblokk til elementet med bra RMS effekt. Så tar du 13cm eller 17cm i dørene bake, og det samme nede i dørene fremme. Så kjører du små diskanthøytalere oppe ved "speilet" i dørene fremme. Disse kan du kjøpe en egen forsterker til, få tak i en 4-kanaler til 13-17cm elementene. Så kjøper du en ordentlig spiller! Mange undervurderer den. Anbefaler Pioneer sin DEHP-7900IB eller fra reference serien deres. Gode 13cm og 17cm elementer fra pioneer er fra e-motion serien deres, som har kevlarforsterket membran. De har gode 4-kanals forsterkere og monoblokker også. Gå på www.pioneer.no for å se på produktene deres. Men Cadence monoblokker er også å anbefale Husk å jorde ordentlig og bruk sikringer der det trengs. Legg strømkablene/remote på ene siden av bilen, som skal gå til forsterkerne og signalkablene på andre siden av bilen. Prisantydning for full rigg: Mellom 10 000-20 000, alt etter kvaliteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå