Bernt Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hei, søkemotoren er for tiden ute av funksjon pga feil med databasen. Derfor lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg med en sak. Jeg bestilte en pakke fra Koed, TNT har påbegynt reisen og har ankommet Norge. Det kom en ny "beskjed" på TNT Consignment Tracker, som lød: Held Customs-awaiting Payment Of Duties/taxes From Receiver Noen som kan fortelle meg hva dette betyr? Må jeg ringe og snakke, eventuelt sende penger til noen? Mvh, Bernt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=62917 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Enten er jeg verdiløs når det kommer til å finne svar i den tråden du linket til, eller så står det ikke der? Eller var det mer rettet mot at jeg burde ha postet der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Ta en tlf du, så er du sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Ja, får nesten gjøre det. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå