SSM Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 http://www.bilbyggeriet.no/showOriginalImage.aspx?IMGID=54917 Er på jakt etter desse speila. Men finner de kun i Tyskland.. Er det noen som vet om noen som selger de i USA? Er og på jakt etter EVO2 carbon flipp til vingen og Sport EVO splitter til fronten. De jeg har funnet er kun orginal BMW deler, så det er jo f*** dyrt. De har alt det jeg er på jakt etter på e30shop.de ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hvorfor ikke kjøpe fra Tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 jeg kjøpte m3 carbon flapp(den store) fra e30 shop..det gikk som smurt.. prisen ble ca 2500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Vil helst kjøpe fra USA da kursen er nesten 5kr. Den store flapen ser jo helt banal ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Er det ikke totalprisen som gjelder da, ikke kursen..? Jeg har handlet speil fra e30shop også, og det var ingen problemer med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Totalsummen går jo på momsen. Og totalsummen av 860euro mot 860dollar er jo mindre pga kursen. Kjøpte du de carbon speila med hull i? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Tror du missforstod meg litt.. Jeg kjøpte ikke de med hull i, da jeg syntest de uten hull er finest. Husker ikke hva jeg betalte siden det er så lenge siden, og jeg bestillte flere ting samtidig. Tror ikke det er så mange som skaffer slike deler i USA. Vet det er mange amerikanere som handler fra e30shop.de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå