525ia*touring Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Tenkte jeg kunne vise fram min blodrøde stoltet siden det er så mange fine bmw`er hær kunne jeg legge til en til Dette er da min 1992mod. bmw 525ia Touring 24V. kjøpte den i sommer og er bare fornøyd \:D/ Dette er uten tvil den beste bilen jeg har kjørt går fint og godt! slutter aldri og dra planer for bimmer`n er: nye baklys angel eyes (kanskje) hva mener dere? en rieger fanger fram. senking Og KANTFELEGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Så fin ut i lakken å Ja der har du en fin motor. Ja baklys til denne er ikke så lett å få tak i! Men etter som jeg har hørt kommer Gs med noen nye lykter til neste år røde/hvite osv. Fått på noen M felger der så hadde det blitt skikkelig pent! Og litt senk hjelper ja;) Hadde en sånn bitte liten riger under del på min forige E34 + dtm leppe det ble tøfft skal se om jeg finner igjen bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 JA dær er akkurat den fronten jeg planlegger og ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 er det vanskelig å skaffe baklys til denne? trodde alle e34 baklys passet jeg? gjør de ikke det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Touring og sedan passer ikke overens med hverandre. Finner sikkert en del på ebay.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 trodde alle e34 baklys passet jeg? gjør de ikke det da Nei det gjør de ikke, desverre . Har kun vært denne muligheten for hvite blink. Men nå har visst Radicast slutta å selge de glassa. Så får virkelig håpe GS, evt. andre skaffe andre baklykter etterhvert. Ellers så ser Touringen din fin ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 JA dær er akkurat den fronten jeg planlegger og ha Yes å blir ikke så dyrt heller når man velger den fronten der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Har også tenk og lakke den rød helt ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Jepp det er jeg enig i du for et litt nyere utsende å ser mye bedre ut. Synnes oxo det blir pent med denne v8 er fronten . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Da har jeg bestilt ny fanger foran rieger infinity den overst til venstre noen som har ei dtm leppe til salgs så si ifra skal legge ut bilder når den er montert \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ja gjør det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Fin touring det der:-) Rulla mye? Ser du nevner lykter. Tenkt på blanke da? Kan se bilder av min med blanke om du går på min hjemmeside som du finner link til under innlegget mitt:-) Ellers så har du noen fine planer. Kansje litt forsiktig med de AE lyktene. Se f,eks tråden til Steffan C som jeg tror er en av bimmers fineste touringer. Et must er chrom ringer i dashen og shortshift. Den senkingen bør du planlegge litt og undersøke. Sjekk ut om du har nivåregulering på demperne bak. I så fall er de dyre eller tiltak må gjøres som fort kan bli mere arbeide/dyrt. Blir spennenede se bilen din i denne tråden videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 rulla ca 267000 ang. senking, har nivåregulering bak ja men har bare tenkt og senke foran fordi jeg synes det er tøft at den skrår litt ned hva mener du med foriktig med ae lyktene? med eller uten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 hva mener du med foriktig med ae lyktene? med eller uten? Han mener det er ræva kvalitet! Så bra lyste mine etter 6 mnd bruk, og mange andre har hatt samme problemet . Feste til justeringen knekker lett også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå