MikaelR Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Halla,, e helt ny her i bmw crew!!! har kjøp min første bmw, en 91mod 325 sedan som e senka 70/40, sort interjør, hvite sommer felger med feil innpress (5 serie felger) den har godt 230 000km men virker i go stand,, ikke noe ventil tikking eller noe lille oljeforbruk Har hatt bil i 1-2 månder nu,, å fikk de første problemene nu nettopp med bil,, låsen på førerdøra e blir treig (kunn når æ skal lås) har knekt en nøkkel til nu, å ei pære i instrumenan gikk, å noe eksos problemer etter at æ slo neddi bruka å skru på bilan min selv,, men bmw e før lav før å kom inn på verkstedet mitt (gammel tanks verksted ) så det blir ei verksted regning på 2000kr men men,, det e nu den beste bil æ har hatt til nu når man tenk på kjøre komfår!!! har hatt 8 bila sia æ ble 18år,, e snart 20 men her e nu kabab tralla,, som den blir kallet at vennene mine E ny på forumet,,, så æ må finn ut av ting etterhvert
Ad|oS Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Velkommen til bimmers! Inpresset er det ikke noe å klage på. Nesten sånn det må være for at det skal bli fint Få på noen M3-speil og brede lister så blir det nok enda bedre... Noen planer for bilen?
StianA Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 velkommen til bimmers fin fin bil du har der=) men skaff deg m3 speil:) hvor har du gjort av side blink lysa dine?
MikaelR Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 Har liggens bakrute senker, m3 speil, hvite instrumenter (trur æ ikke blir å monter) m3 side skjørt, plan e å monter alt like etter vinteren, Leppa som står på bil på bildan gikk til helvete,, så det blir mest sansynlig vis kjøpt nytt,, har ikke bestem meg om æ skal ha m3 front fanger eller behold den som står på Skal hold bil mest mulig orginal i utsene,, bmw ser best ut orginal med litt senking!! har ikke løst på en bil som ser ut som ett romskip
MikaelR Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Steike.. lenge sia æ har oppdatert hær Bil har stått lagra i 1år nu på grunn av dårlig økonomi.. å har prioriter andre ting.. men nu bynn det å skje ting Den siste uka har æ monter nytt senkesett... å sachs dempera framme. har også bestilt 4hjulskontroll å time hos biltilsynet.. e lei av å lek katt å mus med polti.. så nu vil æ har alt gokjent i vognkortet Tok ut cd spilleren i bil.. tok mæ 3 tima å få ut har aldri vorre borti så mange kabla til en spæller før.. lå også en styre enhet til spæller inne i hanskerommet.. så hanske rommet måtte ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå