Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halla,, e helt ny her i bmw crew!!! har kjøp min første bmw, en 91mod 325 sedan som e senka 70/40, sort interjør, hvite sommer felger med feil innpress :lol: (5 serie felger) den har godt 230 000km men virker i go stand,, ikke noe ventil tikking eller noe lille oljeforbruk

Har hatt bil i 1-2 månder nu,, å fikk de første problemene nu nettopp med bil,, låsen på førerdøra e blir treig (kunn når æ skal lås) har knekt en nøkkel til nu, å ei pære i instrumenan gikk, å noe eksos problemer etter at æ slo neddi :( bruka å skru på bilan min selv,, men bmw e før lav før å kom inn på verkstedet mitt (gammel tanks verksted :evil: ) så det blir ei verksted regning på 2000kr :(

men men,, det e nu den beste bil æ har hatt til nu når man tenk på kjøre komfår!!! har hatt 8 bila sia æ ble 18år,, e snart 20 :)

men her e nu kabab tralla,, som den blir kallet at vennene mine :lol:

sorthvittqm6.th.jpg

dsci0165ul7.th.jpg

dsci0163mw8.th.jpg

E ny på forumet,,, så æ må finn ut av ting etterhvert :roll:

Skrevet

Velkommen til bimmers! Inpresset er det ikke noe å klage på. Nesten sånn det må være for at det skal bli fint :wink: Få på noen M3-speil og brede lister så blir det nok enda bedre...

Noen planer for bilen?

Skrevet

Har liggens bakrute senker, m3 speil, hvite instrumenter (trur æ ikke blir å monter) m3 side skjørt, plan e å monter alt like etter vinteren,

Leppa som står på bil på bildan gikk til helvete,, så det blir mest sansynlig vis kjøpt nytt,, har ikke bestem meg om æ skal ha m3 front fanger eller behold den som står på :roll:

Skal hold bil mest mulig orginal i utsene,, bmw ser best ut orginal med litt senking!! har ikke løst på en bil som ser ut som ett romskip :lol:

• 1 year later...
Skrevet

Steike.. lenge sia æ har oppdatert hær :lol:

Bil har stått lagra i 1år nu på grunn av dårlig økonomi.. å har prioriter andre ting.. men nu bynn det å skje ting

Den siste uka har æ monter nytt senkesett... å sachs dempera framme. har også bestilt 4hjulskontroll å time hos biltilsynet.. e lei av å lek katt å mus med polti.. så nu vil æ har alt gokjent i vognkortet

hdx51nx6twqps27rvzaq.jpg

h0lgtzzpb22xlo8mtff8.jpg

Tok ut cd spilleren i bil.. tok mæ 3 tima å få ut :shock: har aldri vorre borti så mange kabla til en spæller før.. lå også en styre enhet til spæller inne i hanskerommet.. så hanske rommet måtte ut

wdkk6c7rkf6739fs7h12.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...