Rabies Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Fikk et lite tips i dag om en fjær på rotoren som vistnok skulle være turtalsperra på M40 motoren. Denne skulle visst sitte på fordeleren... Jeg er ganske grønn mekanisk sett og vet hverken hvor rotoreller fordeler sitter eller hvordan de ser ut, (eller hva de gjør for den saks skyld) Finnes det en DIY for å fjerne denne?
Mikke1981 Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Stemmer det den sitter i rotern og den bør bli der! er som regel en grunn for at den turtallsperra er der.. Jeg hadde værtfall ikke tatt den bort om jeg var deg!! Roter å fordelerlokk sitter under et svart deksel på enden av motoren.
oddis Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 En M40 skal sperre orginalt på 6250. Om du skal øke sperra så anbefales en chip/remapp. Sånne bilcrosstriks er det best å holde seg unna. Har lest om folk som visstnok har fått stor effekt ut av det på M10 motoren (!).
Rabies Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 ok. men hva skjer hvis jeg fjerner den da? delebil eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå