thorep Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hei. Jeg har en 318i -93 modell. Fargen er rød..ikke sånn bergunder men klar rød. Den har 17 tommer felger..å etter det å høre er det orginale bmw motorsport felger..men jeg vet ikke.hehe. Er noen lakk skader her og der..skjønnhetsfeil. Fangeren mangler litt lakk her og der. Blink lys foran og på sidene er byttet til klare. Jeg vurderer å selge den ..men vet ikke hvor mye jeg skal sette den til. Bilen har gått 260 men motoren har bare gått 190(dette har jeg papirer på). Bilen står i Vestfold , Sandefjord hvis noen er intresert i en titt. PS. Bilder har blitt lagt til litt lengere ned i saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 bilder hjelper vettu;) blir lettere og bedømme hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 bilder hjelper vettu;) blir lettere og bedømme hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorep Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 bilder kommer i løpet av dagen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorep Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Her er noen bilder..trenger en pris antydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorep Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorep Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 ingen som har en pris antydning eller er itresert i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorep Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 bumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg