Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ix her ikke ventilerte skiver bak, og har lammell diff ja, pluss at sporvidden som Morten her sier er bredere, innpress på ix'ene er på ET47 mens ''vanlig'' er på ET35 !

Skrevet
ix her ikke ventilerte skiver bak, og har lammell diff ja, pluss at sporvidden som Morten her sier er bredere, innpress på ix'ene er på ET47 mens ''vanlig'' er på ET35 !

er viskose sperre på e30 ix.. er jo diskutert mer en 1 gang dette :wink:

Skrevet

ok, beklager, liten glipp ang bremsene, og mente viskose diff, dem andre er vel lamell?

stemmer det at viskosediffen tåler mindre herjing enn lamelldiffen?

Skrevet
ok, beklager, liten glipp ang bremsene, og mente viskose diff, dem andre er vel lamell?

stemmer det at viskosediffen tåler mindre herjing enn lamelldiffen?

viskosediffen sperrer mer dess mer man spinner, flott med tanke på fremkommelighet som sikkert var hele tanken med ix, har aldri kjørt med ix sperr selv, men det sies at disse ikke liker herjing like godt som lamell ja.

div e30 og m3 er lev med 25% sperre\brems eller hva di lærde kaller det på fint :)

har selv kjørt med både store og lille typpen sperre på min og det funker vertfall greitt.

  • 4 weeks later...
Skrevet

Den passer på, men har andre travers foringer foringer som er 5mm? høyre pga bakkeklaring. Har også andre nav og bremseskiver pga sporvidden som er nevnt her. Ix touring har ventilerte skiver bak.

Litt annen diff foring også pga høyde greiene. Men disse bør byttes uansett når du monterer det på, så slipper du å gjøre det senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...