ktm_lc2 Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Lurer på å lakkere vinterfelgene.. Sort? Hadde det sett bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Jeg ville sagt nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 njaa skeptisk.. trur ikke det hadde blitt noe serlig. syntes de felgene var fine som de er jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktm_lc2 Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Var ikke helt sikker.. så tror kanskje jeg bare driter i d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 ville ikke gjort det hvis du må sette det bort. å pusse ned de felga der ville blitt grisedyrt, vanskelig å få lakka bra også vil jeg tro, med mindre du tenker på pulverlakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Det hadde nok blitt en helsikkes jobb å pusse og lakkere dem. syns de er penest som de er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Jeg ville nok også droppe det. De må sikkert glassblåses også de der. Hverken billig eller enkel jobb i forhold til utbytte spørr du meg. Er du lei felgene kan du jo heller bare bytte dem i noen andre? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 dropp det.. er ikke pent uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 er drit vanskelig å pent lakke sånne, er så lite mellomrom og tynne eiker at selv den beste lakkerer kunne ha lakka MASSE små sig overallt da ville jeg heller ha glassblåst og pulverlakkert, men den påkosten er ikke de felgene verdt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Skulle du ha lakkert de i noe, så skulle du ha lakkert de HVITE og blanke. Da kunne de blitt pene. Men er mye arbeid å lakkere de der, og som mange her sier, så kommer det enkelt til å renne for lakkereren, så her er det pulverlakkering som er tingen.. Da er felgen statisk ladd, slik at pulveret suger seg til felgen i alle kriker og kroker. Til og begynne med er felgen matt etter lakkeringen, men så settes felgen i en ovn med høy temperatur, da "smelter" lakken, og "flyter" perfekt utover, og felgen blir blank. Dette er ikke noe man bør gjøre hjemme for å si det slik. Ihvertfall ikke med sprayboks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hadde ikke gjort det. Ikke de felgene og til den bilen. Skal man ha sorte felger bør det være litt mer "racing". Og ofte blir det bare seende ut som stålfelger uten kapsler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Det hadde ikke blitt pent med svart,men som det blir sakt her hvit kunne blitt pent ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snipp Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Enig med Mikke1981, tror det kunne blitt mye penere med hvit lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg ville nok også droppe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå