Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville ikke gjort det hvis du må sette det bort. å pusse ned de felga der ville blitt grisedyrt, vanskelig å få lakka bra også vil jeg tro, med mindre du tenker på pulverlakkering.

Skrevet

Jeg ville nok også droppe det. De må sikkert glassblåses også de der. Hverken billig eller enkel jobb i forhold til utbytte spørr du meg.

Er du lei felgene kan du jo heller bare bytte dem i noen andre? =)

Skrevet

er drit vanskelig å pent lakke sånne, er så lite mellomrom og tynne eiker at selv den beste lakkerer kunne ha lakka MASSE små sig overallt :P da ville jeg heller ha glassblåst og pulverlakkert, men den påkosten er ikke de felgene verdt:P

Skrevet

Skulle du ha lakkert de i noe, så skulle du ha lakkert de HVITE og blanke.

Da kunne de blitt pene.

Men er mye arbeid å lakkere de der, og som mange her sier, så kommer det enkelt til å renne for lakkereren, så her er det pulverlakkering som er tingen..

Da er felgen statisk ladd, slik at pulveret suger seg til felgen i alle kriker og kroker.

Til og begynne med er felgen matt etter lakkeringen, men så settes felgen i en ovn med høy temperatur, da "smelter" lakken, og "flyter" perfekt utover, og felgen blir blank. :)

Dette er ikke noe man bør gjøre hjemme for å si det slik.

Ihvertfall ikke med sprayboks..

Skrevet

Hadde ikke gjort det. Ikke de felgene og til den bilen. Skal man ha sorte felger bør det være litt mer "racing". Og ofte blir det bare seende ut som stålfelger uten kapsler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...