Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har kjøpt meg et par nye hovedlykter fra Sonar. Men jeg lurer på en ting, det er 6 ledninger som kommer ut av lykten på undersiden. Det er tre par, på to ledninger som kommer ut omtrent under hvert lys. Er kombinert hoved/blink lys. Kan det være tilting? Kablene er åpne i endene, omtrent som en utvistet høytalerkabel. Noen som har vært borti dette?

:?:

Skrevet

Jo, det har jeg, men skal de kobles på via den slags koblinger? Hvordan skal de i så fall kobles? Og hvorfor skulle det komme lednigner ned fra blinklysene? Det flugte ikke med noen papirer på noe som helst...

Skrevet

Hadde samme på mine, dette var riktignok ikke sonar men en annen type.

Der var det 6 ledninger ut som du sier utenom de andre til blink, osv.

4 av disse var til AE ringene og 2 andre var til parklys.

Skrevet

Jeg tok bare ledningene som var til gamle parklyset kappa de over og Kobla AE kablene sammen med disse.

Da lyser AE hele tida, akkurat slik som parklyset.

Er veldig fornøyd jeg hvertfall.

Skrevet

Kjøp normale lykter med original kobling. mye penere en disse billige oneblock jalla lyktene. Menneh, kjører selv med inpro så skal ikke si noe. Er no dritt det og forsåvidt!

Skrevet
Dret du i å koble til parklyset eller? Ser nesten ikke ut som om jeg har egen parkpære...

vel en av de 6 som er fra lykta er til et slags parklys også.

men ja jeg koblet kun 4 fra AE lysa fordi jeg mener det er AE som tar over for parklys.

Skrevet

Enig med deg, angeleyes som parklys. På mine var det en plass for en parklyspære, men den tok jeg bare ut, så jeg slapp det lyset. To av ledningene under var visst til noen diodelys midt under mellom hovedlysene, og det overdøvde angeleyesa, så jeg koblet bort de også. Ble ganske bra, kan legge ut noen bilder en gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...