hmyraune Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Hei, Har kjøpt meg et par nye hovedlykter fra Sonar. Men jeg lurer på en ting, det er 6 ledninger som kommer ut av lykten på undersiden. Det er tre par, på to ledninger som kommer ut omtrent under hvert lys. Er kombinert hoved/blink lys. Kan det være tilting? Kablene er åpne i endene, omtrent som en utvistet høytalerkabel. Noen som har vært borti dette?
ehrnst Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 jeg må bare spørre - du har ikke AE-ringer da?
hmyraune Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 Jo, det har jeg, men skal de kobles på via den slags koblinger? Hvordan skal de i så fall kobles? Og hvorfor skulle det komme lednigner ned fra blinklysene? Det flugte ikke med noen papirer på noe som helst...
RobertN Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Hadde samme på mine, dette var riktignok ikke sonar men en annen type. Der var det 6 ledninger ut som du sier utenom de andre til blink, osv. 4 av disse var til AE ringene og 2 andre var til parklys.
RobertN Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Jeg tok bare ledningene som var til gamle parklyset kappa de over og Kobla AE kablene sammen med disse. Da lyser AE hele tida, akkurat slik som parklyset. Er veldig fornøyd jeg hvertfall.
hmyraune Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 Dret du i å koble til parklyset eller? Ser nesten ikke ut som om jeg har egen parkpære...
-Anders- Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Kjøp normale lykter med original kobling. mye penere en disse billige oneblock jalla lyktene. Menneh, kjører selv med inpro så skal ikke si noe. Er no dritt det og forsåvidt!
RobertN Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Dret du i å koble til parklyset eller? Ser nesten ikke ut som om jeg har egen parkpære... vel en av de 6 som er fra lykta er til et slags parklys også. men ja jeg koblet kun 4 fra AE lysa fordi jeg mener det er AE som tar over for parklys.
hmyraune Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Enig med deg, angeleyes som parklys. På mine var det en plass for en parklyspære, men den tok jeg bare ut, så jeg slapp det lyset. To av ledningene under var visst til noen diodelys midt under mellom hovedlysene, og det overdøvde angeleyesa, så jeg koblet bort de også. Ble ganske bra, kan legge ut noen bilder en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå