matser`n Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 hallo. har tengt til å bytte ut lyktene på min 318is. den er svart. så da lurte jeg på om noen hadde noen lykter å ambefale. takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Er du på budsjett kjøper du deg noe inpro/fk/depo lykter med sort bakgrunn. Ikke det beste du får tak i men, er helt ok. fåes kjøpt på gs blandt annet. Vil du at det skal se helt jævlig ut, kjøper du deg oneblock lykter. Ellers har hella noen lykter, men ringene er for små. Det beste er å sette ccfl ringer i original lyktene dine. Eller bestille originale lykter fra f eks umnitza.com med ferdig monterte ringer. Er det baklykter du tenker på så kjøp m3 lykter. Dette er mitt syn på fine lykter til E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Stemmer også for Hella, men synes ikke "oneblock-lyktene" er så ille (hvis du mener de med front/blinkere i ett). Umnitza er heller ikke noe dårlig alternativ da du får ringer som lyser sterkt, samt de er holdbare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Nå stemte ikke jeg for hella, bare så det er sagt! Jeg stemmer umnitza lykter/evt originale med ettermonterte ringer. Ja, mener de med blinklys integrert. Ser ikke bra ut med mindre de er tildekt med et eller annet, som f eks bad-look. Eneste bilen de faktisk har sett sånn noenlunde bra ut på er widejuggao sin hvite coupe her inne. Ser folk putter de lyktene på originale E36! Ser jo helt sinnsvakt stygt ut, og enhver med øynene på rett plass ville skjønne at det ikke passet inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Synnes hella lyktene er pene å et bra merke siden det er orginalt til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå