HellFire- Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hvilken lippe er dette? Hvor for jeg kjøpt den, og hva koster den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Det er cup leppa til m3 fangeren.. Fås kjøpt på koed, schiedeman, gsbildeler osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Frontspoilerlippe til orginal M3-front (E36) Pris inkl. Moms: NOK 629,38 på Schmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellFire- Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Takk skal dere ha. Da kjøper jeg den hos Schmiedmann. Regner med kvaliteten er lik(ganske lik ihvertfall) overalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Tror det er orginal BMW-del både på GS og på Schmiedmann når det gjelder den lippa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Yes den leppa bør man nesten ha vis man skal ha M3 fanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Ser vel nesten dumt ut uten ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 trodde den leppa fulgte med m-tech fangeren jeg. Så lite vet jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Kommer vel egentlig an på hvor du kjøper fangeren det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 syntes denn GT leppa til rieger blir fet på M3 fangeren jeg. rart ikke fler går for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellFire- Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hva med gitter til fangeren da? Ser man får kjøpt det hos gs også.. Såvidt jeg ser er det _3_ stykker du kan velge i.. Men kan hende jeg er på villspor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 ja, er 3 forskjellige gitter. Den rieger cup leppa er det da mange som har. Man skal jo ha rieger sin under denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Den lippen MÅ jo bare være under M3 fangerene! Har sitt noen som kjører uten, fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 jeg har bestilt flere m3 fangere hos en forhandler å fått forskjellig flere ganger...noen ganger med leppa, noen ganger uten..hmm...rare greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Originale fangere leveres med leppe, som kan skrus av/på. Uoriginale fangeres leveres enten med leppa integrert i fangern eller uten. Slik har jeg forstått det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå