22-02-70 Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Eg har fått eksosanlegget fult av sot,olje og dritt etter turbohavari. Er de nokon som har tips til korleis eg kan få vekk driten, eller må eg bytte heile anlegget. Det er ein 525dat 2002m. mvh jonny
Bonden Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Av tidligere erfaring vil jeg anbefale og bytte det ut komplett ,har tidligere fått problemer med en 320d da det etter kort tid ble for høyt mottrykk av den fastbrente olja i anlegget .det er ikke bra for turboen.
22-02-70 Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2007 Da må vel de byttes da. Har prøvd og finne uorgenalt billigere, men de ser vanskeleg ut. Syns de er litt dyrt med 12.000,- for de JEVLA RØRET....... Men de er vel ikkje noko alternativ. JONNY
Viko Skrevet Oktober 24, 2007 Skrevet Oktober 24, 2007 Da må vel de byttes da.Har prøvd og finne uorgenalt billigere, men de ser vanskeleg ut. Syns de er litt dyrt med 12.000,- for de JEVLA RØRET....... Men de er vel ikkje noko alternativ. JONNY 800EKSOS, eller sjekk i Tyskland for effektanlegg.
javewl Skrevet Oktober 24, 2007 Skrevet Oktober 24, 2007 Da jeg kjørte 125ccm fylte jeg potta med bensin å satte fyr Det funka bra det! mulig resultatet på en bil er noe annerledes... heh Jeg har også rensa rør med å sette fyr slik, å kjøre kompressorluft i ene enden.. det river ut mye gørr det altså. Men skulle du finne på å gjøre noe lignende, bruk lite(!) om gangen. Får du trykk i systemet å mye bensin feks sier det pang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå