Gå til innhold

strøken e28 528 1986!!


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

lyyyyys grønn..sort stoff inni. ikke en eneste ripe/bulk/rust!!!en eier siden ny. kmstand 140tusen med servicehefte. kjørekomputer soltak armlener foran og bak. nakkeputer bak. elruter foran og el soltak. manuell kasse. helt original med m5(?) fanger foran. 16toms bmw alu sommer og 15toms stål felger på vinterdekk. eu.godkjent med skilter.

høyestbydende.

interesserte kan kontakte meg på pm da jeg ikke orker masse tlfsamtaler...

----------------------

er en nabo som eiern..og denne bilen er seriøst noe av det mest strøkne jeg har sett av e28..så prisklassen er nok noe høyere enn normalt..men bilen er verdt hver krone!skal ned og vaske og ta bilder av bilen nå samt kjøre en runde...hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var og vaska den og skulle ta bilder så kom det en hyggelig eldre fyr bort og spurte om jeg skulle selge og jeg sa ja..han titta...ringte litt rundt..og kjøpte bilen på stedet til en fantasi pris jeg bare skøyt ut i været... så denna er nå solgt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen er "strøken" så er vel ikke 40 000 ille pris for en 528i. Tilbud etterspørsel dette.

Det er jo bare å ta en titt i markedet så ser man fort at det som er av e28 er stort sett bare søppel. Så de få gangene det dukker opp bra eksemplarer så er det nesten altid noen som er villige til å betale=).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...