Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har originalt oppsett i bilen til handsfree, med knapper på ratt og proffesional navi, men når jeg bruker telefonen så kan jeg ikke bruke knappene til å ta telefonen, eller ringe. Var hos BMW i dag, men de sa jeg kanskje måtte kjøpe bluetooth kit for å få bruke disse knappene. (jeg får lyd i høytalerne og jeg kan bruke mikrofonen i bilen). Slik ser det ut:

DSC00939.jpg

DSC00935.jpg

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette??? "Telefon" kommer heller ikke fram i navi skjermen.

Skrevet

Får du kontakt med telefonene på skjermen?? Tror dette er det samme problemet som en kompis av meg har. Der fikk vikke synka mobilen med computern. Lurer på om det er noe software som du mangler. Har du noe som heter CODE på navin din?

Skrevet

Samme problem som meg dette virker det som. Bilen finner mobilen og mobilen finner bilen, men når jeg trykker inn code på telefoen og skal synke så henger mobilen seg på "kobler til"..

Skrevet

Det som skjer er at jeg hører lyden i høytalerne når mobilen kobler til, men jeg får ikke til å bruke noen knapper som er til telefon oppsettet eller til se noe på navien. Når jeg trykker på menu knappen på navin så kommer rett og slett ikke valget om telefon opp. Har den nyeste programvaren til navin min, men kanskje jeg trenger telefon software? Takker for svar karer :) Har ikke sett noe til code nei...

Skrevet

Du mangler noe software vil jeg tro. Jeg har akkurat samme system og har ikke hatt problemer. Det som var forskjell på min og Ellingsen sin var at jeg hadde et punkt på navin som het code hvor man synka telefonen med navin. Jeg tror (bare spekulasjoner) at du mangler softwaren, noe som er rart da du har holderen til telefonen og alle knappene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...