Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 24, 2007 Skrevet Oktober 24, 2007 Hei.. Har en M30B35 fra E34 som jeg ikke har bruk for. Motor,svinghjul, hjerne,dynamo,starter,lmm,oljekjøler,litt slitt M5 clutch osv.. Motoren har vært montert i en mercedes så litt småting er ombygd,har ikke hatt motoren igang selv men den gikk fint da den ble tatt ut av mercen. Skulle det mot formodning vær noe galt med den får selvsagt kjøper pengene tilbake ved returnering av motor. Gunstig frakt kan ordnes via jobben min. Kan også levere den selv viss jeg har fri. Går VELDIG billig ved hurtig avgjørelse,står på jobben min og kan ikke stå der i evigheter. Befinner seg på Halsnøy i Hordaland. Bud osv tas på pm og budrunden starter på 2000,-
Stalin Skrevet Oktober 24, 2007 Skrevet Oktober 24, 2007 Kor langt unna Bergen står Motorn? høres meget lovende og interesangt ut og korti passer det for deg at eg kan se på den før eg kjøper?
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2007 Kor langt unna Bergen står Motorn? høres meget lovende og interesangt ut og korti passer det for deg at eg kan se på den før eg kjøper? Det er ca 3timer fra bergen (inkl. 2 ferjer) Du kan komme å se på den i helga viss du vil? Vi ligger hjemme til mandag tror jeg så skal vi ut på noen løftejobber. Hadde jeg hatt fri kunne jeg komt til bergen med den,er der ganske ofte. Men jeg har over 3uker igjen på jobb så viss du vil se på den før det må du desverre komme til Halsnøy (rett ved stord) Ta gjerne kontakt på 92812903.
Stalin Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 ok, men går jo alltid an og kjøpe uten og se på.. ka koster det for frakt til bergen? eller kjører du den bare opp selv neste gang du skal opp her ?
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 ok, men går jo alltid an og kjøpe uten og se på.. ka koster det for frakt til bergen? eller kjører du den bare opp selv neste gang du skal opp her ? Usikker hva det koster til bergen (ca.1000-1200kr kanskje) men viss du har tid til å vente kan jeg kjøre den opp til deg for 3-400kr. Bare jeg har til ferjer og litt diesel jeg så fikser jeg det Hvor i bergen bor du?
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Er veiven bra? Ja det tror jeg den er,har ikke hatt motoren igang selv men den fungerte utmerket da den ble tatt ut av mercen for en stund siden. Foretrekker å selge motoren hel men kom gjerne med bud på deler så skal jeg vurdere det. Siden jeg ikke har hatt motoren igang selv og kan garantere for alle deler på denne motoren så gir jeg pengene tilbake til folk som ikke er fornøyd. (ved retur av delen) Gjør meg ikke til kjeltring for noen hundrelapper
Stalin Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 høres no lbra ut dette! bor på Landås, ca 2min kjøring fra Brann Stadio vist du vet kor 'sykopat punnpanne killer humpene' er, så bor eg ett stein kast unna de men eg ringer deg seinere idag eg
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 høres no lbra ut dette! bor på Landås, ca 2min kjøring fra Brann Stadiovist du vet kor 'sykopat punnpanne killer humpene' er, så bor eg ett stein kast unna de men eg ringer deg seinere idag eg hahaha..de har jeg ikke hørt om en gang Ja bare ring du,jobber til 19 men tar sikkert tlfen uansett. Snakkes..
Stalin Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 har litt problemer med tlf'n her i huset, IP telefon vettu skal du på jobb i morgen? sånn at eg ikkje ringer og forstyrrer i arbeidstiden så tar eg og gir deg en lyd om telefonen har begynt og virke
Morty999 Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 er dette en slik motor med fordeler rett på kammen? og triggersensor nede ved reimhjulet? event pris på motorstyring/følere og lmm?
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2007 Bare å ringe,har jeg ikke mulighet å ta den så tar jeg den ikke
Hawkon88 Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 hvor lenge har den stått? hva er modifisert? er det gjort noe med ledningsnettet i forhold til merca?
Øystein E30 M3 Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 hvor lenge har den stått? hva er modifisert? er det gjort noe med ledningsnettet i forhold til merca? Den har stått 2år. Triggerhjul,motorfester og ett par følere++ jeg ikke kjenner igjen. Jeg våger ikke med 100% sikkerhet å si så veldig mye om ledningsnettet men det jeg vet er jo at hele klysa går inn på hjernen så jeg tror ikke det er uoverkommelig for en som har litt tråden i det elektriske. Har en ekstra motor så jeg selger denne billig bare for å få den vekk. Er jo for mer enn 2000,- i deler her. Har en i bergen som mest sansynlig skal ha den men frem til han har bestemt seg går motoren til førstemann med penger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå