vrossi46 Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2007 er fult klar over at de er der for en grunn.. mn vist ej ikj tar de vekk går ikje motoren rundt.. med dn veiva o rådane tar stempla nedi veiva. og derfor må man ta av sjørta på stempelet..
vrossi46 Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2007 litt update.. i dag fekk ej rørbenda mine.. so no verte det å begynde på grenrøret.. fekk veldi gode prisa på bend.. 50 kr stk.. for 42,4x2 316 syrefast. det er fyrste gong eg lager noe slikt so det vert spennandes.. bilder kommer av bygginga.
vrossi46 Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 noen som har en formeining om ej skal drei stempla litt på toppen lr bare beholde dem slik.. er ca 8,5 i komp no. tenkte på å dreie dem slik. hvor mye tror dere dette vil utgi..?
vrossi46 Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 nei er dårli med oppdateringa. er eksamen`s tid so har ikje hatt tid til noe i det siste.. men skal komme sterkt tilbake i romjula.. skal skal det takast skippertak. einaste nytt er at eg må til å kjøpe mej nye baklykt, da ett jære sto i veien
vrossi46 Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 no er det vell på tide med en lita oppdatering. går frykteli seint men fekk gjort litt i rom jula. fekk lagt inn rustfri sveise tråd å fekk i arp boltane. fekk på toppen å insug å div anna. det som mangler no er reg reim. og olje pompe.. då er motoren klar til å heisast nedi.. verte å kjøre den som suge motor no i begyndelsen P.g.a at eg ikje har fått begyndt på grenrøret.. men motoren er klar for turbo.
Torek Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Motorbygget ferdig, eller? Sleng ut noen flere bilder av bilen utvendig med sommerhjula på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå