Gå til innhold

BMW E46 pro navi ettermonteringssett (nesten komplett).

Anbefalte innlegg

Skrevet

bilde :

navset.jpg

mangler Navirechner og radiotuneren..

dette klarer du fint å montere inn i løpet av et par dager, om du er litt flink til dette fra før av. du kan når som helst bytte til 16:9 enhet, det velger du selv..

pris: 10 000,-

tlf: 45 88 78 88

Skrevet

liten interesse for så gromt utstyr :) hmm dette er jo en unik sjanse for deg med E46 ;) du må ha alt dette for å få det til å virke ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

jeg har en business navi i bilen min nå.

Så det som er der er en mk4 navi spiller ,så den kan jeg vel bruke.Men må den programeres om til 4:3 skjerm eller.

Jeg mener også at jeg har en seperat radiomodul bak i bilen, så hvis det stemmer kan jeg vel bruke den også. eller ?????

Er det vanskeligt og koble opp dette greiene.

Er kabelen til touring eller.

Prisen kan vel også senkes litt :):)

Glenn

Skrevet

du trenger litt teknisk innsikt, og om du bor i nærheten av bærum så kan jeg overta om du gir opp underveis ;) hehe ..

prisen er vel grei nok, dette koster å få tak i, jeg bestiller sånt fra tyskland. men har hatt lite med kunder som vil ha dette montert. derfor så selger jeg ut det jeg har av deler til overs.

har også komplett ALARM kit til bilen din, den kan jeg selge for 3000,- passer de fleste E46 biler ..

Skrevet

Hei

Har du 16:9 skjerm også eller.

Nei jeg bor i Haugesund,Men hvor mye skal du ha for å montere dette da og hvor lang tid går det.

Kan også få en pris på og montere alarmen også, samt hvor lang tid dette tar.

Glenn.

Skrevet

jeg har ikke 16:9 skjerm nå, men kan skaffe det.. men dette her klarer du fint å gjøre selv, om du kjøper det så skal jeg hjelpe deg over telefon om nødvendig. sender også med en utførlig beskrivelse om hvordan du skal montere dette ;)

du bruker maks 3 dager om du kan mekke og skru litt selv :)

10 000,- er billig !! event gi meg et bud på pm ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...