bimmfan Skrevet Oktober 24, 2007 Skrevet Oktober 24, 2007 heisann.. noen som kan forklare meg hvilke "koder" som hører til de forskjellige motorene? m50 osv osv. også med det samme, hvilke motorstørrelser for man i m-serien? hvilken er best osv?
opt Skrevet Oktober 24, 2007 Skrevet Oktober 24, 2007 hvis du ser nederst til venstre i "menyen" her på siden finner du en oversikt. hva som er best er vel en smakssak.
bimmfan Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2007 oisann, så ikke den. ja, skjønner at det kan variere litt fra person til person, men la meg formulere meg litt bedre, jeg tenker med tanke på effekt osv
bimmfan Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2007 oisann, så ikke den. ja, skjønner at det kan variere litt fra person til person, men la meg formulere meg litt bedre, hvilken m-motor har best ytelse? og hva står m'en for?
opt Skrevet Oktober 24, 2007 Skrevet Oktober 24, 2007 bare å regne på litereffekten det, vet ikke om du tenker på M-Power motorer eller ikke? en motor er ikke hele bilen, man må jo ha rett gir og bremser osv. også.
stian328i Skrevet Oktober 24, 2007 Skrevet Oktober 24, 2007 vist du går inn på bmwccn linken ovenfor til høyre,og titter litt der finner du hele historia til M.M er motorsport.titter du der har du lesestoff en stund
bimmfan Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2007 takk fikk svar på alt jeg ville der, pluss litt til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå