sveinern2 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hei! I bilen min nå står det en pioneer spiller på 4*50w, en pioneer 800w monoblok som driver 2*10 audiobahn subber. Men det skurrer fælt i front og bak høytalerene når jeg skrur opp. Så jeg regner med det må nye høytalere til Så hva skal jeg velge? Har ikke lyst å bruke så alt for mye mer en 3000kr. Det jeg trenger er front sett og bak høytalere, og kansje en forsterker til å drive det, vist jeg trenger det. Har lyst å bruke de orginale festene til høytalerene, vil det skal se strøkent ut Noen som kan komme med noen forslag til høytalere/forsterkere? Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Skurrer det fordi du har økt bassen på spilleren og det blir eit forvrengt signal, trenger du ein forsterker. Har ikkje nokre forslag om kva som passer i e36, men eg hadde nok brukt meir enn 3000 på 2 høgtalersett + forsterker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå