Gå til innhold

Nikolaisens garasje... "Vinterlagring av bilene"


raynik
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 481
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imponerende.. Må være deilig å nærme seg ferdig. Ser kostbart ut også! ;)

Du vurderte aldri å bygge det som en bolig med svær garasje i stedet for å bygge det som en garasje med bolig?

hehe, det er bra det Gunnar. Du får utnytte det mens du kan da, og ta henne med i arbeidet. Så kanskje interessen våkner til slutt?

Har egentlig ikke noe interesse av at hun skal bli bilinteressert.. ;)

du er heldig da gunnar, ikke alle som har så grei kjærring... stå på, legg ut en tråd når du begynner.

Må først bli ferdig med eiendommen vi bor på nå. Skal bygge garasje der også, men det blir en ganske ordinær dobbelgarasje. Men vi har tenkt å flytte på oss om et par år, og da fabler madammen om at vi skal bygge både hus og garasje fra bunn - og da blir det for å bli boende, så da må jeg jo ta i litt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mitt tilfelle var det garasje som var det viktigste, da jeg har hus fra før-. samt er lettere å få godkjenning til å bygge en garasje enn ett bolighus med så svær garasje..

skulle ha garasje på 180 kvm jeg å da måtte det blitt ett sinnsykt hus i tilleg..... ugh

koster nok dette som det er.. koster ca samme som andre betaler for en liten enebolig.. tro det eller ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garasjen vises godt fra veien ja..

Er vanvittig gøy å ha mulighet til å fullføre noe slikt.. har drømt om noe slikt i mange år. dette blir bedre enn planlagt og hva jeg hadde drømt om..

Har en stefar som stiller opp 200% med arbeidslyst og insjinativ til saker og ting...

Han er elektriker, legger fliser og snekrer litt...

Han begynner snart å legge fliser i garasjen.. han gleder seg faktisk.. snakk om tilltakslyst..

Hadde selv sett mørkt på det!!!

Uten han ville dette vært en umulig drøm, dersom man ikke driter penger... noe jeg ikke gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garasjen vises godt fra veien ja..

Er vanvittig gøy å ha mulighet til å fullføre noe slikt.. har drømt om noe slikt i mange år. dette blir bedre enn planlagt og hva jeg hadde drømt om..

Har en stefar som stiller opp 200% med arbeidslyst og insjinativ til saker og ting...

Han er elektriker, legger fliser og snekrer litt...

Han begynner snart å legge fliser i garasjen.. han gleder seg faktisk.. snakk om tilltakslyst..

Hadde selv sett mørkt på det!!!

Uten han ville dette vært en umulig drøm, dersom man ikke driter penger... noe jeg ikke gjør...

I retning Blokken/Hennes dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke hjemme nå, er på jobb i Kina. kommer ikke hjem før til våren tenker jeg... mulig en snartur i november.

Ok, da får jeg eventuellt prate med stefaren din, om jeg event. tar turen :)

Men tviler jo egentlig på det, er vel meldt - (minus) her hele neste uke :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...