HellFire- Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 På bilen jeg kjøpte for noen måneder siden fulgte det med alarm (den var installert). Jeg aner ikke hvilken alarm det er, men jeg fikk ihvertfall med en fjernkontroll. For ca 1 uke siden bestemte jeg meg for å teste alarmen, tryktep å knappen men ikke noe skjedde (btw, er sentrallås innebygd i alarmfjernkontrollen??). Så jeg prøvde å bytte batteri, men det hjalp heller ikke. Så fant jeg ut at om jeg tok enden på et skrujern å "stakk" nedi der knappene tar nedpå når jeg trykke på dem, så blir det kontakt og en LED lyser. Så var plutselig alarmen på og jeg satt inne i bilen. Så begynte den å hyle. Og ikke F om jeg fikk skrudd den av. Tok vel 10 min før den slutta.. Dårlig forklart, men det jeg lurer på er hvorfor fungerer ikke "knappene" på fjernkontrollen? Og hvordan "fungerer" alarmen? Hva skal til for at den går av etter den er aktivert? Jeg har en rød LED som blinket vedsiden av girspaken. men denne lyser ikke i det hele tatt lenger, når alarmen var på så Lyste den. Men før jeg begynte å tulle bare blinket den...
RMstn Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 jeg har alarm på min e36. det er noe med ledningene i døra som er føkka med meg så den låser seg opp av seg selv og begynner og ule av seg selv. sjekk inni døra om det er noen ledninger som er løse. altså i førerdøra.. så kan du jo også sjekke antenna til alarmen på bilen:)
mnesby Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Kjøp siste nummer av TotalBMW. Der omtaler de problematikken og hvordan gjøre noe med alarm på E36.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå