egniii Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 hei noen som har noen forslag til høytalere jeg kan ha i hattehyllen på en e36 ? bør ikke overskride 1000 - 1500 kr for høytalerene. kom gjerne med forslag til forsterker til høytalerene og. av sub har jeg en Alpine SWX 1242D. med 1000wRMS. har bestillt en forsterker som klarer og yte 950wRMS i 2 ohm, så det burde holde. på forhånd takk. mvh Ørjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 høytalerene bør gi god lyd, men holder det med 4x40w på spilleren ? eller må jeg har forsterker ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Kan gi deg et tips: Drit i høytalere i hattehyllen. Bruk heller penga på et skikkelig komponentsett foran. Du snur ikke ryggen til en konsert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Eller hvis du absolut skal ha der, så kjøp braketter og bytt ut med 6x9" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 jeg har 2x12" i bagasjen og orginalt frontsett framme i min e36.. spiller som bare juling invister heller i et skikkelig frontsett! du får mye mer av bassen inn i coupeen også hvis du ikke har høytalere i hattehyllen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 høytalerene bør gi god lyd, men holder det med 4x40w på spilleren ? eller må jeg har forsterker ? Ingen spillere som yter 4x40rms watt. de fleste holder seg i underkant av 20watt rms. Du vil få bedre utbytte av dine høyttalere om du bruker egen forsterker på dem. Trenger ikke være noe dyrt noe for å få MERKBAR forskjell i trykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 ok, takk for svar! finne meg et frontsett jeg da! men i min e36 er det ikke hull til høyttalere i dørene fremme ? hvor skal jeg plassere dem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 og bør jeg ha kondensator til wooferen bak ? den er ganske kraftig, har ikke fått prøvd den så mye, fikk forsterkeren i går, så har bare koblet til osv. men bil lappen kommer ikke før om 6 mnd så haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 spørs hvilken modell du har, om den har soundsystem eller ikke.. men høytalerene framme så er det kun diskanten som er plassert i dørene.. bass/mellomtonen er plassert under dasjbordet frammom døren.. du ser det hvis du opner døren å legger hodet inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 ofte kalt sparkepanelet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 ofte kalt sparkepanelet... takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 jeg har ingenting i dørene mine jeg :S har lyst på et komp sett foran i bilen min. men vet ikke hvor jeg da skal ha mine diskanter.. men har vurdert og ha dem oppe på dashen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 spørs hvilken modell du har, om den har soundsystem eller ikke.. men høytalerene framme så er det kun diskanten som er plassert i dørene.. bass/mellomtonen er plassert under dasjbordet frammom døren.. du ser det hvis du opner døren å legger hodet inn ahh, takk! dette visste jeg ikke ! får ta en titt i morgen. har bare små diskanter i dørene ja ! har fått testa ut bassen skikkelig nå. den riiiver !! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå