S.Hafsmo Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Jeg bare lurer på hva som er vitsen med å selge senkesett uten at de har Tüv papirer? etter hva jeg har forstått er det det viktigste når det kommer til å få godkjent senkesettet? og har du ikke et godkjent sett ruller du jo rundt ulovlig, og må demontere ved hver ppk, og avskiltes ved hver teknisk kontroll.
TOO FAST Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 det er jo masse som selges som ikke en lov å bruke på gatebil men det selges jo for det da er vel bedre å betale litt mere for ett sett som er tuv godkjent.
ehrnst Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 sikker på at det ikke finnes papirer? Kontakt importør/produsent de skal kunne sende om det eksisterer papirer
S.Hafsmo Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2007 det er ikke pris som er problemet. det er at når jeg endelig finner et komplett sett, med den senkinga jeg vil ha (50/35mm eller liknende), og med både dempere og fjærer leveres det ikke med Tüv papirer..
Ad|oS Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Med tanke på kvaliteten på mange av de TÜV-papirene som er ute å går er det jo ikke så vanskelig å forfalske dem, noe jeg selvsagt ikke oppfordrer til å gjøre Skjønner frustrasjonene din, men hvis du kontakter produsenten vil du nok få det. Mulig du må betale litt, men er vel verdt det...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 hehe, nei, alt er jo relativt. men jeg liker å ha ting på stell. og når de som selger settet sier at det ikke leveres med Tüv papirer er det vel lite håp? jeg fikk jo papirer på den senkinga jeg allerede har fra levrandøren. fant dog et sett fra Supersport som gir grei senking (50/35), men har hørt ufine ting om Supersport.. og skulle helst hatt 50/30 eller 50/20.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Spørsmålet kan kanskje være om man vil ha en viktig del på bilen uten godkjenning/sertifisering?... Er gjerne en grunn til at et sett ikke er kjørt sertifisering på, være seg TUV eller annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå