Champ Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 For det første , regner med dette er en og samme tingen, microfilter og pollenfilter ? på min 98 mod E36 touring fikk jeg forståelsen av at dette skulle ligge bak hanskerom i følge en online manual, har hatt ute hanskerom for å bytte vindusviskerrelleèt men kunne ikke se dette filteret. Jeg synes jeg har jævlig dårlig trykk på lufta og tenkte å ta ut filter for å se om det er tett og om det blir bedre trykk da, hadde jeg bare funnet det ! og vist hvordan det ser ut.
Tam Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 På 95 modell med klima så ligge filteret i en "kasset" som er skjøvet inn i dashbordet til venstre for hanskerommet. Antar det er det samme på din. Når filteret er tett så blir det elendig trykk i anlegget. Ta med lommelykt og se nøye når du har fjernet hanskerommet. Var noe plasthendeler å vri på før jeg trakk filteret ut.
Champ Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2007 ok , skal sjekke dette, må være godt gjemt hvis det er bak hanskerom siden jeg leta der
Champ Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2007 har nå tatt av hanskerom mens jeg er her på jobb, klarer ikke å se noe filter noe sted !! hvor pokker er det, kan det ligge en annen plass i min bil ?
Champ Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2007 ok , fant en DIY fra en engelsk side. Det lå godt gjemt BAK radio og klimapanel helt bakerst, mått av med rørene til som gir lutt til føttene på passasjersiden, så var det en liten tapp der man vrir på så løsner det og man kan dra det ut, det var potte tett. Sjekka nå når jeg var ferdig og vil påstå at jeg har 4 ganger mere lufttrykk når når jeg har tatt det ut. kjører uten til jeg får bestilt nytt.
AC Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Er en DIY her på forumet og for dei som trenger det. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8833
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå