Svensson Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Har hatt disse felgene i litt over 2 uker og skal nå legge om til vinterdekk. Har allerede felger for hånden, så må bli kvitt disse. Foran 225/45 17" Bak 245/45 17" Ny pris 4000kr. Gi bud...ikke skambud. (felgene kan sees på bilen i prosjekttråden,men uvasket)
Tommy Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Finner ikke noen BMW Motorsport hjul i den linken der.
Svensson Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Beklager trodde det var det de het.. Får si det er originale BMW felger da siden jeg ikke vet hva de heter.
bjalle Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Finner ikke noen BMW Motorsport hjul i den linken der. Jeg så bmw motorsport felger i linken.
Tommy Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Jeg så kun noen M-Tech hjul, som jeg tror han sikter til, disse
Svensson Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2007 Det er de felgene der jeg snakker om ja. Heter de m-tech felger altså??? men nok om det..selger de uansett hva de heter!! De skal vaskes før jeg tar bilder..har desverre ikke fått gjort det enda da dette skal gjøres i dusjen hjemme og jeg ikke har hatt tid til det. Ikke mer OT her nå da jeg er på utkikk etter å selge dem å ikke finne ut hva de heter. De er uansett originale. bjalle...takk for at du støtter meg om at de heter bmw motorsport
Boddiz Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 m'en i m-tech står jo for motorsport! Gratisbump
bjalle Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 ja de fleste kaller dem motorsport,eller m-tec om man vil.
Svensson Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2007 Har nå gjort et forsøk på å legge ut bilder av felgene her, men fikk ikke lagt de til albumet mitt..funka ikke. Uansett er det de felgene som står på bildet litt lenger opp. Har sjekka alle felgene, og de eneste skadene er mikroskopisk kantkjørt på venstre framdekk og minimalt på høyre bak. Hvis noen er interessert kan bilder sendes pr e-post.
Svensson Skrevet November 12, 2007 Forfatter Skrevet November 12, 2007 Disse skal passe helt perfekt på en e36 da de har samme boltsirkel, innpress og senter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå