///Mysild Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 hyggmeister: kan du legge ut ei liste etterhvert? dette var også for å bumpe litt...
Dirty Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Jeg kommer! men hva skjer vis det kommer japser og annet pakk ?
Glenno Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Jeg kommer! men hva skjer vis det kommer japser og annet pakk ? Da smiler dere og har det forsatt sosialt, inget videre problem for dere enn på østlandet vil jeg tro. Selvfølgelig er det jo hyggelig om dere for stilt opp bimmer`ne til foto shots da, uten annet innslag:-)
///Mysild Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 haha... de får jo bare komme... hvis de ikke klarer å ordne egne treff for de få et lite hjørne
Hyggmaister Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Auda og japsepakk får jo bare komme om de kommer da hehe... Lista kommer nå strax, begynner å muligens ligne seg noe Mysild: maister me A hehehe
Glenno Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 haha... de får jo bare komme... hvis de ikke klarer å ordne egne treff for de få et lite hjørne Var det skamme kroken du tenkte på, he he
Hyggmaister Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 En liten foreløpig liste: Meg selv= 1 bil + sansynligvis et par passasjerer (uten å ha noe bekreftet) Muligens en følgebil Mysild= tar med bil og dame + kamerat e30 325 M-techII Kazynor= Bekreftet Ad|oS= Kommer med et lite forbehold om jobb. Bekrefter et par dager før RobertN= Kommer om det ikke krasjer med telefonvakt Rabies= Intresert om han ikke er på jobb den dagen TSL= Kommer som passasjer i maxie sin bil (hvem er maxie?) Vegsir= Får prøve å ta meg en tur Dirtydicky= Kommer! Dette kommer da på 6 bekreftede biler om TSL regnes som bekreftet (du stiller? ) 8 bekreftede personer totalt. tar vi med hele pakka: og 10 biler (11 om jeg har følge) samt 12 (13 om jeg har BILfølge) personer. Sansynligvis har jeg følge i bilen min også, og man skal vel ikke se bort ifra at noen tjejer tar veien med meg?(a) Til dere som kan bekrefte, så gjør dette Til dere som ikke har meldt dere på, få fingen ut Til dere som er klare, snakk med kompiser ol med bmw, og få med litt folk og biler Jeg jobber selvfølgelig med saken
///Mysild Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 hehe... ja, så får de sitte der og tenke på å kjøpe seg et bedre merke hygg: hahahahahah
///Mysild Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 knall det mulig jeg fisker med et par til så bare bump og snakk med folk
///Mysild Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 fått bekreftet litt flere nå... en kamerat med en 320i sedan e36 en kamerat med en 325i coupe e36 amerikansk utgave en kamerat med en 320i sedan e36 97 modell veldig strøke en kamerat med en 318is coupe e36 ny lakkert med full m-tech og sikkert noen spinne dekk... hehe... sånn, nå føler jeg at jeg stiller med halve treffet her... hehe...
Hyggmaister Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Veldig bra jobba mysild Føler det begynner å bli noen svært pene biler og å se på her etter hvert! Thumbs up! Gleder meg Og gonatt
Ad|oS Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Bra jobba! Bare så vidt jeg tør å stille med bilen min der hehe Må vel kanskje ta buss Skal se om jeg kan overtale litt folk jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå