Gå til innhold

Bimmertreff i krsand 10 Nov kl 15.00! Liste og opplegg s12!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

men det er bra... :-) kan jo bli noe ut av dette her...

du trenger ikke ta buss :-P men hvordan få tak i flere? det er jo mange som bare er innom å lese tråden men ikke svarer eller gidder... noen som har konro på gatebil og kan skrive et innlegg der? :-) hadde kanskje vært en idè..

• Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Så lenge det hvertfall er noen som kommer første gang er det en god begynnelse. Begynner med noen få personer, så kan det kanskje ta seg opp litt etterhvert.

Skrevet

Ad|oS: Du trenger ikke ta noe buss :D

Setter en hundrings på at trådstarter (meg :oops: ) har den desidert kjipeste bilen der! :?

Men alle kan ikke ha den råeste bilen... :wink:

Med til nå 10 bekreftede biler ser dette greit ut :)

Skrevet
Ad|oS: Du trenger ikke ta noe buss :D

Setter en hundrings på at trådstarter (meg :oops: ) har den desidert kjipeste bilen der! :?

Men alle kan ikke ha den råeste bilen... :wink:

Med til nå 10 bekreftede biler ser dette greit ut :)

om du har den kjipeste så har i hvertfall jeg den treigeste. 316 power!

Skrevet

Ad|oS: Må du ikke ødelegge stemningen før treffet :D:D

Rabies: Skal vi ha drag? Endelig noen jeg kan slå, 2000 SLITNE kubikk mer enn deg :lol::lol:

Forøvrig status etter kvelden: Temmelig gjesen :)

Skrevet

hahahahah... de bilene var støgge!!!!

mente orginale bmwer, ikke noe dritt som det der... den ene er jo bently, rolls og bmw blanding... æsj!! heheh... draging på gang... tøft :-P

formen her: segen kald og jæv... nå skal det bli godt å sove... bergen = regn!!!!

Skrevet

men jeg har førstehjelpsskrin så jeg kan gi på mer for vis jeg kræsjer og slår meg kan jeg bare sette på plaster og kjøre videre. så det så. også har jeg skikkelig fete hjulkapsler:)

Skrevet

mobber ikke. jeg HAR jo hjulkapsler. Originale BMW E36 M0,3 kapsler. men har planer om AC Schnitzer 3 (tror det var det de het, har en tråd om det her et sted) men har ikke bestemt meg for 17 eller 18.

Skrevet

kunne sikkert stillt opp sjøl, men smallt bilen idag så nå er den ikke mye pen å se på:( det er btw en ''strøken'' E21 316i med shadowline og recaro stoler, men nå er fronten helt fucka etter smellet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...