Hyggmaister Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 Oi, hva skjedde!? Rabies: Jeg rykker rolig og kontrollert fra med åpent filter, eff.anlegg, motor som tikker og rust i forskjerm. Så tro ikke at du tar meg i noe drag
Rabies Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 bare vent deg du... skal nok ta deg når jeg får en kompis til å gjømme seg i bilen med megafon og lage dumpventil lyd. Brrrrrrrrrrrrr-put-put-put-PSSSJ!!!
Ad|oS Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Hva med hull i potta som gir skikkelig racing-lyd? Gir vel ganske mye hk det også hehe
Rabies Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Men denne tråden var vel egentlig startet for å holde styr på hvor mange som kommer. Kanskje litt mye OT det her. Sjekk ny tråd:)
zephyr23 Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Sorry for OT! Men jeg var ute å kjørte en tur, og det hølja ned no jekli, og jeg har litt slitte sommerdekk, pluss at det var løv i veien, og der kommer jeg rundt en veldig krapp høyre sving i rundt 50, var 50 sone der uansett, og midt i svingen slipper raua noe jævlig og jeg slipper speeden og inn med clutchen og prøver å svinge så jeg får den gjenom svingen og jeg sklir sidelengs gjennom svingen, fronten på høyre side går i fjellveggen, noe som gjør at bilen slynges 180 grader rundt og da kunne jeg ikke gjøre anna enn å bremse og holde meg fast og håpe ikke skadene blir for store, og rumpa stopper rundt 40 cm fra en husvegg, god damned da hadde jeg hjertebank!!!! bilde av skaden:
///Mysild Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 gjerne kjøp en av de fete vingene også fra biltema... så får du nok downforce når du kjører fort huff da!! jaja.... du får stille opp på treffet og få litt trøst
Hyggmaister Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2007 Uffa zephyr.. Men som mysild sier, så for du stille og få litt trøst
Rabies Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 gjerne kjøp en av de fete vingene også fra biltema... så får du nok downforce når du kjører fort huff da!! jaja.... du får stille opp på treffet og få litt trøst har noen langsgående riper som fungerer som luftekanaler. har samme downforce som en F1 bil med de
Hyggmaister Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2007 Tar vi resterende OT i forhold til denne tråden på den tråden som du startet da rabies..? Evt tulletråden Slenger snart opp en ny liste med påmeldte, slik at folk kan beholde oversikten
zephyr23 Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Da ser det ut til at skaden mulig er fiksa på innen treffet så jeg tror jeg tar turen bort:) men kan ikke bekrefte noe enda!
kazynor Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 du skal faenmeg møte kan jo bare sitte på med meg
Hyggmaister Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2007 Skrev snart Har muligens en ny bekreftelse på vent, så slenger en opp i morgen Kuli grabbar? Imens tar jeg mer en gjerne imot flere påmeldinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå