Gå til innhold

Bimmertreff i krsand 10 Nov kl 15.00! Liste og opplegg s12!!

Anbefalte innlegg

• Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

bare vent deg du... skal nok ta deg når jeg får en kompis til å gjømme seg i bilen med megafon og lage dumpventil lyd. Brrrrrrrrrrrrr-put-put-put-PSSSJ!!!

Skrevet

Sorry for OT!

Men jeg var ute å kjørte en tur, og det hølja ned no jekli, og jeg har litt slitte sommerdekk, pluss at det var løv i veien, og der kommer jeg rundt en veldig krapp høyre sving i rundt 50, var 50 sone der uansett, og midt i svingen slipper raua noe jævlig og jeg slipper speeden og inn med clutchen og prøver å svinge så jeg får den gjenom svingen og jeg sklir sidelengs gjennom svingen, fronten på høyre side går i fjellveggen, noe som gjør at bilen slynges 180 grader rundt og da kunne jeg ikke gjøre anna enn å bremse og holde meg fast og håpe ikke skadene blir for store, og rumpa stopper rundt 40 cm fra en husvegg, god damned da hadde jeg hjertebank!!!!

bilde av skaden:

bilde055tz8.jpg

Skrevet

gjerne kjøp en av de fete vingene også fra biltema... så får du nok downforce når du kjører fort ;-)

huff da!! jaja.... du får stille opp på treffet og få litt trøst ;-)

Skrevet
gjerne kjøp en av de fete vingene også fra biltema... så får du nok downforce når du kjører fort ;-)

huff da!! jaja.... du får stille opp på treffet og få litt trøst ;-)

har noen langsgående riper som fungerer som luftekanaler. har samme downforce som en F1 bil med de :roll:

Skrevet

Tar vi resterende OT i forhold til denne tråden på den tråden som du startet da rabies..? Evt tulletråden :)

Slenger snart opp en ny liste med påmeldte, slik at folk kan beholde oversikten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...