Rabies Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 E36! daah.... 318, verdens beste bil med verdens nest minste motor.
marararius Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 rabies: ehhhhh.... 1.6? marararius: helt topp... bare å komme gjrne ta med noen venner også det er jo bare en 1,5 - 2 timers tur Jess, jeg sier ifra litt nærmere jeg
Rabies Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 helt vilt. eh... kanskje ikke men bra eksemplar av en 318 da... Er det forresten noen her inne som har handla no fra soundstyling?
///Mysild Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 toppers marius ja, har handla noe der... noe spesielt du lurte på? hvis de kan få tak i varer rask, så gjør de det, men en kamerat måtte vente i over 3 måneder på justerbart senkesett der... hvis det var sånne ting du tenkte på... men de er veldig hyggelige og glad i å prate...
Rabies Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 var senkesett jeg tenkte på. men ikke justerbart. vet du om det er er noe å samle på. cobra senkesettet?
///Mysild Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 vet ikke helt... det er vel sånn middels tror jeg... jeg har kjøpt apex på gs, der fikk jeg med papirer også... men tror du kan få det på sound også bare å høre med de
Rabies Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Apex..? er det noe bra da. pris? tuv? leveringstid på gs?
Hyggmaister Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 As far as I know - APEX er bra saker. Men dette er OT, kan ta dette på en annen tråd, evt søke... Bumpe litt for å holde tråden oppe er greit, men la oss holde oss til topic - som er treffet. For eksempel kan forslag om happenings ol gjerne fremmes her
///Mysild Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 apex er liksom det som gs (bmw spesialisten) selger... førnøyd med det jeg, men skal ha andre dempere nå som de begynner å bli slitt... skal du ha ordentlig og dyrt med en gang kjøp bilstein eller koni bump bump nå er vel hygge fornøyd
Berre83 Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Mulig at jeg og kommer, må vel hive på piggdekka nå snart ikke noe tess...
Hyggmaister Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 Høres bra ut Satser og setter alle kluter til om at jeg slipper å skifte dekk før treffet
///Mysild Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 hvorfor skifte dekk?? kommer jo ikke snø på lenge, jeg gidder ikke bytte før snøen har lagt seg
Hyggmaister Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 Minusgrader og is Er ikke uvanlig her i distriktet i november det..Senest på mandag kjente jeg at jeg EGENTLIG burde hatt vinterdekk da..Kjørte ganske rolig etterpå for å si det sånn
///Mysild Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 akuratt ja.... bor vel litt oppover du hehe har vært minus hos meg også, men ble fort pluss igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå