Rabies Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Vinterdekk er nok lurt ja. snurra 180 grader i en rundkjøring på søndag jeg... hehe. men har ikke fått bytta enda jeg heller. lat kanskje? ang. Apex så surra jeg bare litt og tenkte på jamex. Fy skamme seg!
///Mysild Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 hehe... nei da... det finnes jo ikke vinter på sørlandet bortsett fra midten av februar og ut mars nå begynner du å bli trøtt skjønner jeg hehe... apex og jamex... jaja
kazynor Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 har ikke snurra enda, men lå breit ut av et lite kryss her om dagen...på piggfrie! det at jeg gassa på da jeg merka ræva kom ut hjalp sikkert ikke da hehe
Hyggmaister Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 Kazynor: Hehe, kjent problem dette På den siste turen med de forrige sommerdekka (les "slicks"-dekka-mine) stoppet jeg ved et stopp-skilt (logisk) på helleland, på vei hjem. Veien var lettere våt, men ikke noe spesielt. Jeg gasset ROLIG ut på europaveien og kjente at bakdekket likevel begynte å spinne!! Kunne seff ikke dy meg, så jeg dro ut 1,2 og 3 giret i full spinn, men da turte jeg ikke mer Trådene sto ut av dekkene...Disse ble selvsagt aldri brukt mer, og jeg tror ikke jeg kommer til å ta en lignende risk noengang. Dette kunne gått svært galt i en annen situasjon. Men uansett, nå reiser jeg til Oslo for helgen Hold tråden oppe, men ikke la den skli helt ut i OT da
///Mysild Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 tøft, var diesel i ei rundkjøring med meg her for en stund siden... moro den er grei... god tur
Rabies Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Moro hvis du rekker å reagere. Men når du sitter i egne tanker tidlig på morran på vei til jobben og plutselig finner ut at bilen vil hjem og har snudd seg er det ikke så morro lenger. Spess ikke når autovernet kommer skummelt nærme bilen din. Også ser det jo litt sløvt ut å rygge i en rundkjøring.
///Mysild Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 haha... ja, merka bare at fronten begynte å ville rett fram, så var det bare 1 sek som kom raua og fullt i 2 gir bort igjennom... ot ot ot ot... hehe... men nå sporer vi ut her igjen treff ja... blir tøft det
marararius Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Ja treff blir tøft Har kanskje avtalt at noen venninner fra Stavanger kommer også!
kazynor Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 har du noen veninnner? eller venner i det hele tatt? Ouch that has to hurt ahahha btw hva skal vi gjøre med eventuelt værforbehold? litt kjipins hvis det høljer eller snør
marararius Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 har du noen veninnner? eller venner i det hele tatt? Ouch that has to hurt ahahha Jeg mener du ?
marararius Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 ehhehhheheehehhehe Det får vi jo se på da, om de dukker opp
kazynor Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 hva skal vi ta med på dette forresten? piknikutstyr?
///Mysild Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 hehe... den er grei ja, må jo være vær forbehold... kan jo ikke stå der i pøs regnvær... hehe... eller?
stianosthus Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Jeg og en kamerat kommer nok mest sannsynlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå