///Mysild Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 høre jo bra ut tenker du på bs bildeler ? haha... nei da... men det blir vel å stå å snakke litt, stikke en tur til byen og sånt... bare å finne på masse og se hva folk vil
marararius Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Gleder meg skikkelig ! Må finne på noe da.. Jeg blir sikkert der nede fra lørdag til søndag. Må kjøre litt, også ta å ete noe en plass eller noe, jeg er ikke kjent, og vet ikke hva som skjer der nede men.. Bare noe forslag
///Mysild Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 håper bare ikke det kommer til å regne da!! da får vi kapre mange parkeringsplasser på senteret
///Mysild Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 håper bare ikke det kommer til å regne da!! da får vi kapre mange parkeringsplasser på senteret men de har faktisk meldt sol 7 grader og lite vind til lørdag
marararius Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Hehe fint Er det mange som kommer eller ?
B.E.E. Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Med forbehold om bilen blir kjørbar, stiller jeg også.
marararius Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 hehe på tide med revurdert oppmøte liste Ja!
stianosthus Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Forslag til aktiviteter: Hva med noen form for uformell "premiering" på treffet? Lage en egen tråd her med kåring av vinnere innen diverse grener osv, med bilder, med avstemming her inne eller på treffet?
///Mysild Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 ja, blir det noe revurdert oppmøtsliste eller?
///Mysild Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 sånn fort vurdert er det vel oppi 20 biler... pluss minus 10... hehe...
marararius Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Håpe på + 10 Hehe.. Noen oppdatert liste over de som kommer med bil ?
///Mysild Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 jeg også bare pirk på hyggemeister, så kanskje han legger ut ei liste
marararius Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Ja Menne jeg tror at jeg kommer nedover på fredag Så blir det 1 natt ekstra, og så blir det ikke noe stress på lørdag Noe som skjer på fredag ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå