///Mysild Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 shit, jaja.... får lage noe på treffet... ehhh.... nei... hehe m3e30, vi blir en mer hvis du også kommer vil tenke 20 stk biler egentlig jeg...
Rabies Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Det ser ikke ut som jeg må jobbe på lørdag så jeg må nok handle inn litt polish og bumpershine og komme meg opp jeg også=)
kazynor Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 hehe bilen skal vaskes, ryddes og poleres på fredag kveld tanken toppes av med 98 okt og felgene skal poleres, så godt som det gjør seg hehe kan noen sparke liv i Hyggis og få han til å lage en ny liste?
Rabies Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Har ikke noen felger å polere jeg Men karosseri kan jeg jo gnikke på i hvertfall Mulig det blir felger til våren, men alt er DYYYRT! Er vel den eneste som ankommer i original bil
///Mysild Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 ja, noen som kjenner hyggis...? han må jo være i koma eller no... jeg har også original bil da... ikke noe jalla her hehe... folk stiller med det de har... "alle" kan jo ikke ha like biler...
kazynor Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 hehe nei er fint med noen orginale biler...da vet du i allefall hva du har er jo ikke alle av oss som får fine damer heller.... som en kompis sa til meg : noen ganger må du bare bolle en stygg en...
Rabies Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Jeg mener helt standard da. Ikkeno m-tech, AE, eller noe som helst. Faktisk ORANSJE blinkere rundt hele, grått stoffinteriør og 185 65 15 på STÅL! Har komplett senkesett på vei men det er alt. Edit: Har et jævlig tøfft recaro sete da, men det er jenteungen sitt
kazynor Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 hehe det eneste som skiller min og din bil er at jeg har bytta sideblinkers, senka og feite felger er ikke mye som skal til. blir bra når du smeller på senkesettet
Ad|oS Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 som en kompis sa til meg : noen ganger må du bare bolle en stygg en... Det er jo veldig sant! Du må finne en stygg en en gang i blant så du vet hva du savner. Dessuten har de ofte litt mer innsats da de ikke vet når neste gang bli Men nok om det...
Rabies Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 hehe det eneste som skiller min og din bil er at jeg har bytta sideblinkers, senka og feite felger er ikke mye som skal til. blir bra når du smeller på senkesettet Ja. felger og senk er etter mitt syn noe av det som utgjør den største forskjellen på en bil. Lurer på schnitzer type 3 til våren.
///Mysild Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 hahah... vil ikke vite hva noen av dere her har vært borti altså... brrrrr..... en ting som skiller deres biler... rompe og ei dør hehe... alle biler er prosjetker
kazynor Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 hehe prosjekter og pengesluker fikk beskjed av muttern i dag. HAR DU RÅD TIL NYE BILDELER HAR DU RÅD TIL Å BETALE LEIE!!!!
///Mysild Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 hahaha... den er kjip å høre... da flytter jeg heller ut... å ja, jeg bor jo bare hjemme i helgene... så da har ho ikke noe å true med hehe... men dette er vel litt OT igjen.... noen som har fått no kontakt med hygge?
Rabies Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Leie ja. og regninger, og mat, og alt mulig som man trenger for å leve. der problemet mitt ligger. Leie: 6000, regninger:+/- 4000, lån/forsikring: 2500, mat: nok, Bleier og annet: Nok, Bildeler: Ikke nok.
Hyggmaister Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Hehe, her var det jo mye aktivitet! Godt og se Må bare beklage at jeg ikke har fått gjort noe, men jeg har sittet til halsen med skole og diverse papirarbeid i det siste Men jeg jobber med lista as we speak! (dvs akkurat nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå