Gå til innhold

Bimmertreff i krsand 10 Nov kl 15.00! Liste og opplegg s12!!

Anbefalte innlegg

• Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe bilen skal vaskes, ryddes og poleres på fredag kveld ;) tanken toppes av med 98 okt og felgene skal poleres, så godt som det gjør seg hehe ;) kan noen sparke liv i Hyggis og få han til å lage en ny liste?

Skrevet

Har ikke noen felger å polere jeg :cry: Men karosseri kan jeg jo gnikke på i hvertfall :wink: Mulig det blir felger til våren, men alt er DYYYRT! Er vel den eneste som ankommer i original bil

Skrevet

ja, noen som kjenner hyggis...? han må jo være i koma eller no...

jeg har også original bil da... ikke noe jalla her ;-) hehe...

folk stiller med det de har... "alle" kan jo ikke ha like biler...

Skrevet

hehe nei er fint med noen orginale biler...da vet du i allefall hva du har :D er jo ikke alle av oss som får fine damer heller.... :lol:

som en kompis sa til meg : noen ganger må du bare bolle en stygg en... :twisted:

Skrevet

Jeg mener helt standard da. Ikkeno m-tech, AE, eller noe som helst. Faktisk ORANSJE blinkere rundt hele, grått stoffinteriør og 185 65 15 på STÅL! Har komplett senkesett på vei men det er alt.

Edit: Har et jævlig tøfft recaro sete da, men det er jenteungen sitt :)

Skrevet

hehe det eneste som skiller min og din bil er at jeg har bytta sideblinkers, senka og feite felger ;) er ikke mye som skal til. blir bra når du smeller på senkesettet :wink:

Skrevet

som en kompis sa til meg : noen ganger må du bare bolle en stygg en... :twisted:

Det er jo veldig sant! Du må finne en stygg en en gang i blant så du vet hva du savner. Dessuten har de ofte litt mer innsats da de ikke vet når neste gang bli :lol:

Men nok om det...

Skrevet
hehe det eneste som skiller min og din bil er at jeg har bytta sideblinkers, senka og feite felger ;) er ikke mye som skal til. blir bra når du smeller på senkesettet :wink:

Ja. felger og senk er etter mitt syn noe av det som utgjør den største forskjellen på en bil. Lurer på schnitzer type 3 til våren.

Skrevet

hahah... vil ikke vite hva noen av dere her har vært borti altså... brrrrr.....

en ting som skiller deres biler... rompe og ei dør ;-) hehe...

alle biler er prosjetker :-)

Skrevet

hahaha... den er kjip å høre... da flytter jeg heller ut... å ja, jeg bor jo bare hjemme i helgene... så da har ho ikke noe å true med :-)

hehe... men dette er vel litt OT igjen.... noen som har fått no kontakt med hygge?

Skrevet

Leie ja. og regninger, og mat, og alt mulig som man trenger for å leve. der problemet mitt ligger. Leie: 6000, regninger:+/- 4000, lån/forsikring: 2500, mat: nok, Bleier og annet: Nok, Bildeler: Ikke nok.

Skrevet

Hehe, her var det jo mye aktivitet! Godt og se :P Må bare beklage at jeg ikke har fått gjort noe, men jeg har sittet til halsen med skole og diverse papirarbeid i det siste :P

Men jeg jobber med lista as we speak! (dvs akkurat nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...