Gå til innhold

Bimmertreff i krsand 10 Nov kl 15.00! Liste og opplegg s12!!

Anbefalte innlegg

• Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Okei, da får jeg legge ut dagens stil; opptadering av påmeldte :)

Bekrefta biler:

Hyggmaister = e36 318i sedan, har med en kompis

Mysild = Kommer med e36 320i og dame

Kamerat av Mysild = Kommer med e30 325 M-tech II

Kazynor = Kommer med e36 320i, har med kompis

DirtyDicky = Kommer med e36 coupe

Kompiser av dirtydicky = "Noen kompiser + biler"

TSL = Kommer som passasjer i Maxie sin bil (vet fortsatt ikke hvem maxie er )

Stianosthus = e46 328 Touring + kompis

I tilegg er 3 av 4 av mysilds kamerater sikre:

en kamerat = 320i sedan e36

en kamerat = 325i coupe e36 amerikansk utgave

en kamerat = 320i sedan e36 97 modell veldig strøke

en kamerat = 318is coupe e36 ny akkert, full m-tech + sikkert spinnedekk

Mararius = e36 320 sedan, tar med kamerater/venniner

= 13 bekreftede biler + uvisst antall passasjerer

Ubekrefta biler:

En kamerat av meg = e36 318

Ad|oS = e36 320, lite forbehold om jobb (95%sikker) :)

Rabies = e36 316, nesten helt sikker

Kamerat av Rabies = e36 318

Vegsir = e34 535iA "Får prøve å ta meg en tur"

RobertN = e36 320i, er redd det krasjer med telefonvakt

Zephyr23 = e21 316, håper skaden er fikset til da

Berre83 = e36 318is coupe

B.E.E = Stiller med forbehold om kjørbar bil, e36 328 coupe

= 9 ubekrefta biler + uvisst antall passasjerer

Ut over dette får folk bare møte opp! Det ser ut til at vi har nådd målet som har blitt utrykt i tråden (og i hodet mitt) om 10+ påmeldte, glimrings 8)

Legger ut et nytt innlegg med et lite forslag om et program straks :)

Skrevet

Altså kan det bli 23 biler og av disse så er det 4 stk som ikke er e36. hehe...

Edit: Nesten sikkert at jeg kommer. Tar med dama også. og muligens 2 til.

Skrevet

Beklager rabies, skulle ha flyttet deg..har hvertfall redigert det nå :)

Sånn ellers, her er sånn ca min plan for kvelden, gi tilbakemelding om dere føler dette som en grei plan da:

Bagasje= fotokamera, penger og CAMPINGSTOL!!

Ca 15.00 Det er oppmøte på parkeringsplassen (jeg er der litt før)

Ca 16.00 Vi stiller alle bilene på en lang lang rekke, og så har vi photoshoot :) Kan jo være en ide å få bilde for eksempel av biler+eiere, og så kan det legges ut i et album her på bimmers :) Må selfølgelig ha bilde av alle de oppmøtte og!

Ca 17.00 Vi ratter på lang lang rekke mot en eller annen resturant/spisested og får oss noe i skrotten.

Etter dette tenker jeg og min kamerat på å prøve oss en tur på byen..Planen vår blir da isåfall omtrent slik:

Ca 18.00 Vi kjører tilbake til parkeringen og vorser litt med de andre som blir med på byen

Ca ??.?? Vi bestiller maxitaxi og inntar kristiansand sentrum i STORFORM! Finner et passende utested og blir der så lenge vi orker/til det stenger. Deretter taxi tilbake, for så å sove i bilen.

Casen er jo da; parkeringsplassen er vel regnet som offentlig sted? I tillegg er det jo et godt stykke utfor sentrum, men med en maxitaxi bør det ikke bli så fæle priser :) Er de to tingene nevneverdige problem å bry seg om i kr.sand - vil det egentlig bli et problem? Håper at noen av dere sørlendinger kan svare på dette :)

Hva sier folket om dette? Håper og tror at det er flere andre som vil være med ut (marararius har vertfall gitt utrykk for dette :) ) - og at vi i tillegg til en kongedag også kan få en kongekveld!

Uansett; JEG GLEDER MEG :D

Skrevet

Glemte å ta opp forslaget til stianosthus om premiering av peneste bil...

Mitt forslag blir da å hive ut bilder av alle bilene på bimmers i et album, og lage en avstemmingstråd over en uke. I denne linker vi til bildene. Da må selfølgelig alle som var på treffet stemme, mens også andre kan bidra til å kåre "sørlandets råeste bmw". All forsøk på propaganda og bestikkelser er såklart ikke lov :D

Premien blir heder og ære - kanskje vi kunne få til en månedens bil-avtale med gunnar? :P Bare en ide, men føler ikke den var så aller værst :P Takk til stianosthus for forslaget!

Skrevet

hehe dette høres bra ut, men faen! da må jeg jo dra frem brylekremen og solbrillene da? til bildene tenkte jeg :) og skal jeg gå med skinnjakka eller Volvo jakka? :)

han kompisen min kommer, men han sitter på med meg btw.

Skrevet

høres jo ut som en grei plan det ;-) er med helt til vorsinga og btw ingen går på byen før i 11-12 tia ;-) skal på jobb 7 på morraen så det blir lite byliv på meg... hmmm.... hadde nå heller parkert bilene på parko jeg da, og heller tatt parkeringsregninga med godt mot.... for det er et godt stykke inn til byen og jeg hadde ALDRI parker en bmw uten videoovervåkning, men dere kan jo parkere på hotelparkeingsplassen :-P men dere får sortere terrenget og finne ut hva dere mener er greiest :-) eller parkere med sykehuset eller noe glupt...

Skrevet

Hmm..vorset er vel det eneste som skurrer :P Kan ikke akkurat ta det i parkeringshuset, men det er klart vi kan dra rett på byen og - men dette blir jo fort ganske kostbart :P

Hva sier annet folk? Hadde inntrykk av at det var et par som hadde lyst til å gå ut, men tenker dere bare på å gå rett på byen uten vors? :P Er jo tross alt ikke noe varme ute heller nå på denne årstida, men ser ikke på dette som det aller farligste :P

Skrevet

hehe... ja, dere må bare finne på no lurt :-) eller så kan jo alle campe hos adios ;-) hahaha... hadde vel vært no det...

dere får bare ta med godt humør og godt med klær :-)

Skrevet

Det bør uansett ikke være noe problem adios :P Uansett er bytur noe vi kan ta som det kommer. Jeg regner uansett med at meg og kompisen min tar turen ned, så får vi ta det som det kommer :P

Eller btw...Jeg støtter opp om Mysilds forslag!!! Hehehe...

Skrevet

hehe... vi som er fra byen kan "guide" dere til de beste plassene... men som jeg sier til alle, jeg parkerer min bil 3 (4 til nøden) plasser, hjemme, på jobb, eller hos dama... evt på parko ;-) kall meg gjerne paranoid, min mor sier jeg er gal... hehe

hahahah... tenker du på horeaktiviteten på parko? tror nok hyggemeister sikkert bare syntes det er HYGGElig :-P

Skrevet

Den horeaktiviteten er nok heftig oppskrytt men når det blir kaldt trekker junkiene inn vettu. De går nok ikke av veien for å smelle inn et vindu for å ta CD-spilleren din. De driter jo i kameraene.

Skrevet

bare sot vinduene noe jævlig da... slik at filmen bare henger noe så sykt... så blir den ikke tatt ;-) ja, vi får nok guide de ut for å sove en "trygg" plass... vi kan la de parkere i søgne, så våkner samtlige på lekablokker og uten fangere eller noe på bilen :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...