Dirty Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 ja han kompisen min er ikke 18 han heller, så vet ikke hor mye "festing" det blir på meg heller hehe. men blr nok med til byen for å ha det litt sosialt. haha kunne ikke annet en å le når jeg så! det med Ågedal. Han er sikkert med han og til kr.sand såtreffer du han i person
kazynor Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 hehe bare synd at det ikke er plass til hele sitatet i siggen
///Mysild Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 det sitatet er best likte det med fisken også for det er jo så sant som det kan få blitt... hehe...
kazynor Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 fisken? hva har jeg gått glipp av her? fortell fortell!
Ad|oS Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Du er ikke den eneste som føler han har gått glipp av noe hehe
kazynor Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 noen som har skjekka værmeldinga? for dette her ser ikke helt lovende ut... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=183784
RobertN Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Da ser du ut til at jeg skal sitte tlf vakt så kan jeg ikke lengre enn en 1/2 time unna jobb. Blir litt dumt og ta sjansen på og kjøre te kristiansand da ringer de helt sikkert når jeg kommer ned ;D
Hyggmaister Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 Du er ikke den eneste som føler han har gått glipp av noe hehe Dere får lese innlegget om eldre bak rattet, og lese ågedals fantastiske utbrudd og konstruktive mening på side 3 elns
Ad|oS Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Ågedal///M Ta lappen fra de gamle helvetene!Jeg sitter å brøler å banner hver faens dag,når jeg kommer bak en gammel sur skrått i en liten fittebil. Irriterer meg så grenseløst at jeg burde oppsøke psykolog. Så det som er like ille, er de derre super kristne fjottene med en FISK på bagasje lokket. De kjører også rullator rally.Farlig som faen.
///Mysild Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 de har meldt fint vær på lørdag helt på kysten her, så vi satser på fint vær ja, om de med fisk som kjører rullator rally :-):-) bare å kjøre fort det robert nei da, men hvis dette blir bra, så er det bare å komme sterkere tilbake på våren
Ad|oS Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Må få til noe før våren igjen... Eller er målet ett treff i halvåret?
Rabies Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Noe må i hvertfall gjøres for å danne et skikkelig miljø på sørlandet... Da var det avgjort. Ingen jobb på meg på lørdag. Men masse jobb på fredag... Vaskevaske, pusse, gnikke, sjekke, gnikke litt mer
///Mysild Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 ikke nødvendigvis i halvåret, men jeg for min del orker ikke å ut i snøstormer hehe... hvis det blir noe sosialt på vinteren må det jo feks være en tur med danskebåten eller noe innendørs hehe... noen som har tid til å vaske bilen i hvertfall jeg må jobbe i dag, og i morra... så jeg kan bli kåret til svartes bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå